וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסלנית כינתה את ארה"ב "זבל", קאנטר פרידום לא נשאר חייב

נטשה קלאוד צייצה לאחר פסיקה של בית המשפט העליון האמריקאי לגבי אפליה, הסנטר הטורקי-אמריקאי תקף: "אם היית מבקרת משטרים כמו טורקיה, רוסיה וצפון קוריאה - היו זורקים אותך לכלא, אונסים ומענים למוות. לא מושלם פה, אבל אתם לא רוצים לראות את הצד השני"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

מאז שחתם באוגוסט 2021 במדי בוסטון סלטיקס, דברים רבים השתנו בחייו של אנס קאנטר. הוא הספיק להוסיף לשמו את שם המשפחה "פרידום", להתבטא נגד המשטר בסין ולגרום לקבוצתו להפסיק להיות משודרת באחד השווקים החזקים בעולם, לעבור בטרייד ליוסטון רוקטס ולהשתחרר משם מיד, כשכעת הוא ללא קבוצה בליגת ה-NBA.

הטורקי-אמריקאי שהתבטא רבות נגד משטרו של רג'פ ארדואן, נשיא טורקיה, ואף המדינה ביקשה צו מעצר בינלאומי עבורו בהאשמה כי הוא חבר בארגון טרור, התאזרח בארצות הברית ומאז נוהג להשמיע את קולו במצבים פוליטיים לרוב.

אנס קאנטר שחקן בוסטון סלטיקס. GettyImages
"אמריקה לא מושלמת, אבל אתם לא רוצים לראות את הצד השני". קאנטר פרידום/GettyImages

ביום שישי האחרון, נטשה קלאוד צייצה בחשבון הטוויטר שלה על ארצות הברית כי "המדינה שלנו היא זבל בכל כך הרבה מובנים", זאת לאחר שבית המשפט העליון קבע פסיקות לגבי אפליה ותיק הקשור לאמנית לורי סמית'. קאנטר פרידום לא נשאר חייב והגיב בחזרה: "קוראים לאמריקה זבל, אה? תגידי לי כשהעונה שלך תסתיים, אני אקנה לך כרטיס ונוכל ללכת יחד למחוזות כמו סין, רוסיה, איראן, צפון קוריאה, ונצואלה, קובה וטורקיה".

הסנטר הוסיף ותקף: "אל תקראי להם זבל, הייתי רוצה לראות אם את יכולה אפילו לבקר את המשטרים האלה. את ובני משפחתך הייתם נזרקים לכלא, מעונים למוות ונאנסים. לאנשים אין מושג כמה הם ברי מזל ומבורכים להיות במדינה כמו אמריקה. אני לא אומר שאמריקה מושלמת, אבל תאמינו לי, אתם לא רוצים לראות את הצד השני".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נטשה קלאוד וושינגטון מיסטיקס. GettyImages
"כשאני אומרת זבל אני מתכוונת לדברים האלה". קלאוד/GettyImages

קלאוד לא נשארה חייבת לביקורות נגדה ואמרה: "אתם צריכים לבוא לקראתי עם טענות טובות מאשר 'לעבור לרוסיה או לסין'. אנחנו צריכים פה פחות רציחות משטרתיות, ללא כליאה על בסיס גזע, שכר מינימום הולם, זכויות על הגוף שלי כאישה ואני יכולה להמשיך עם זה עוד ועוד. כשאני אומרת זבל אני מתכוונת לזה, לדברים האלה".

  • עוד באותו נושא:
  • אנס קאנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully