וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי טהא חתם לשנתיים בהפועל עכו: "פרק חדש בקריירה תמיד מרגש"

הבלם בן ה-33, שזכה בשלוש אליפויות עם הפועל באר שבע ושיחק 13 פעמים במדי נבחרת ישראל, חוזר לליגה הלאומית אחרי עשור

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

הפועל עכו הודיעה הערב (שני) על החתמת הבלם לואי טהא, שסיים את חוזהו בהפועל חיפה וכעת חוזר לשחק בליגה הלאומית אחרי כעשור שבמהלכו זכה בשלוש אליפויות עם הפועל באר שבע ורשם 13 הופעות במדי נבחרת ישראל.

"אני שמח להגיע למועדון הפועל עכו, פרק חדש בקריירה תמיד מרגש", אמר הבלם בן ה-33 לאחר שחתם על חוזה לשנתיים. "מוכן ומזומן לאתגר החדש ויחד עם החברים לקבוצה נעשה הכול כדי לעמוד באתגרים ובמטרות לעונה הקרובה".

המאמן אלון זיו אמר: "שמחים לצרף את אחד הבלמים המובילים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. אין לי ספק שלואי יחזק את הקבוצה ויתרום המון מניסיונו להצלחת הקבוצה".

לואי טהא, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מהלך מפתיע. לואי טהא/מאור אלקסלסי

טהא כאמור הגיע מהפועל חיפה, במדיה חווה פציעה קשה והחמיץ את כל עונת 2021/22, ובעונה החולפת פתח ב-16 משחקי ליגה. בלאומית לא שיחק מאז 2012/13, אז סייע להפועל רעננה להעפיל לליגת העל, כולל שער במשחק העלייה. הוא המשיך עם הקבוצה לשנתיים נוספות ולאחר מכן עבר להפועל באר שבע, בה שיחק שש שנים וכאמור זכה בשלוש אליפויות והגיע גם לנבחרת.

מוקדם יותר החתימה עכו גם את הקשרים איתי טאקו ואסף הרשקו. טאקו בן ה-25 שיחק בעונה הקודמת בהפועל עפולה ולפני כן במכבי פתח תקוה, הפועל אשקלון והפועל אום אל פאחם, ואילו הרשקו בן ה-21, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב שהצטיין בבית"ר תל אביב בת ים, חזר מפציעה בעונה שעברה והיה שותף לעלייה של הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully