וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך פחות משעתיים: אלקראס דילג בדרך לסיבוב השני בווימבלדון

המדורג 1 בעולם ניצח 0:6, 2:6, 5:7 את שארדי הצרפתי במשחק היחיד אצל הגברים שהתקיים עד כה בעקבות הגשמים. בהמשך, מארי מול בן ארצו פניסטון. האלופה ריבאקינה התקשתה עם 6:4, 1:6, 2:6 על רוג'רס

רוג'ר פדרר לצד הנסיכה קייט מילדטון, ווימבלדון/אתר רשמי, ווימבלדון

יומו השני של טורניר ווימבלדון הכניס היום (שלישי) למעגל המשחקים את המדורג ראשון בעולם קרלוס אלקראס שגבר על שארדי בקלות ועלה לסיבוב השני, ואת האליל הבריטי אנדי מארי שלא התקשה מול בן ארצו פטינסון. אצל הנשים ילנה ריבאקינה התחילה את מסע ההגנה על התואר עם ניצחון קשה על רוג'רס האמריקאית וגם סגניתה אונס ג'אבור לא התקשתה בדרך לסביבוב השני. בעקבות הגשם שירד בשני ימי המשחקים הראשונים, משחקים רבים מהסיבוב הראשון נדחו להיום, ובעקבות המשך הגשמים, רובם ימשיכו רק ברביעי.

קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי. רויטרס
המשוכה הראשונה עברה בהצלחה. אלקראס/רויטרס

גברים

הלחץ על קרלוס אלקראס עצום, במיוחד אחרי שלא הצליח לזכות ברולאן גארוס על המשטח האהוב עליו. על הדשא בלונדון עדיין לא עבר הספרדי את שמינית הגמר וב-2023 הוא פתח ברגל ימין מול ז'רמי שארדי הוותיק (542 בעולם), עם ניצחון תוך שעה ו-53 דקות. במערכה הראשונה ספרדי דרס 0:6 את הצרפתי, בהמשך ניצח 2:6, ולאחר ששארדי הקשה עם מותחן במערכה השלישית, המדורג ראשון בעולם ניצח 5:7 ועלה לסיבוב השני.

לאחר המשחק של המדורג 1 בעולם, שוחק הדרבי בריטי בין הגיבור המקומי אנדי לבין ריאן פניסטון בן ה-27, המדורג 268 בעולם. מארי כבר בן 36 ולמרות הקאמבק ההדרגתי (39 בעולם) אחרי שלל הפציעות, לא עבר סיבוב שלישי בשום גרנד סלאם כבר שש שנים. אלוף הגרנד סלאם הבריטי פעמיים לא התקשה, ותוך קצת יותר משעתיים גבר 3:6, 0:6, 1:6 בדרך לסיבוב הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנדי מארי. GettyImages
פתח נהדר בטורניר הביתי. מארי/GettyImages

משחקים נוספים:

קמרון נורי (13, בריטניה) - תומאש מחאץ' 3:6, 6:4, 1:6, 4:6
דניאל אוואנס (27, בריטניה) - קוונטן האליס (צרפת) 6:2, 6:3, 6:7 (5), 6:4
תומאס מרטין אצ'ברי (29, ארגנטינה) - ברנאבה ספאטה מיראלס (ספרד) (5) 7:6, 7:5, 3:6, 4:6, 5:7

ילנה ריבאקינה. GettyImages
תשמור על הצלחת? ילנה ריבאקינה/GettyImages

נשים

האלופה המכהנת ילנה ריבאקינה (3 בעולם) החלה את מסע ההגנה על התואר במשחק מול שלבי רוג'רס האמריקנית בת ה-30 (49 בעולם), שניצחה אותה במפגש האחרון לפני קצת יותר משנה בהולנד (על דשא). הקזחית סבלה מבעיות כשירות לאחרונה בגלל מחלה ונאלצה לפרוש בסיבוב השלישי של רולאן גארוס, אבל בווימבלדון מחזיקה במאזן 1:10 ובשנה שעברה דהרה אל התואר עם ניצחונות על סימונה האלפ ואונס ג'אבור. היום היא הייתה מהבודדות שהספיקו לשחק תחת קורת הגג בעקבות הגשם שלא הפסיק, ובמערכה הראשונה היא הופתעה עם 6:4 של האמריקאית. שתי המערכות הבאות היו פשוטות יותר עבורה עם 1:6, 2:6 מהיר וכרטיס לסיבוב השני.

ארינה סבאלנקה (2) פתחה את השנה עם זכייה באליפות אוסטרליה, נעצרה בחצי הגמר ברולאן גארוס ורוצה לפחות טופ 4 גם בווימבלדון, כמו הישג השיא שלה לפני שנתיים. היריבה הראשונה שלה הייתה פאנה אודבארדי ההונגרייה (82 בעולם) שבשנה שעברה עברה סיבוב בלונדון, בפעם היחידה שלה בקריירה בטורנירי מייג'ורס, והיא לא הצליחה להקשות על הבלארוסית הבכירה שניצחה 3:6, 1:6 ולעתה לשלב הבא.

אונס ג'אבור (6) שהפסידה לריבאקינה בגמר ווימבלדון אשתקד שגם היה גמר הגרנד סלאם הראשון שלה בקריירה (אחריו הפסידה גם בגמר אליפות ארה"ב) פגשה את הפולנייה מגדלנה פרך (70) אותה ניצחה לפני כשלושה חודשים וחצי באינדיאן וולס. התוניסאית לא הבריקה בהכנה על הדשא, עם הפסד במשחק הראשון בברלין ובמשחק השני באיסטבורן, אבל הפעם לא התקשתה עם 3:6, 3:6 מהיר שהעלה אותה לסיבוב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully