וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "מבין את ההלם והספקות, אבל יודע לנטרל את רעשי הרקע"

3.7.2023 / 18:42

מאמן מכבי חיפה התייחס בריאיון לאתר הרשמי לביקורות על מינויו: "מאמין בדרך שלי". על הסגל: "נביא קשר זר, תהיה קבוצה חזקה"

תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 2:1/ספורט1

אחרי שהצטרף למחנה האימונים של מכבי חיפה מהשבעה על מות אביו ועמד על הקווים בהפסד 2:1 לסלביה פראג במשחק ההכנה השני באוסטריה, התראיין היום (שני) מסאי דגו לאתר הרשמי של המועדון.

המאמן התייחס ראשית לאבלו האישי: "עברו עליי ימים לא פשוטים, היה לי קשר מאוד מיוחד עם אבי ז"ל ולמדתי ממנו המון. אבל זו דרכו של עולם. קיבלתי החלטה לא פשוטה, כל המשפחה נתנה לי את ברכת הדרך. היה לי חשוב להיות שם כמה ימים, כולל בסעודה, ולא פחות חשוב היה להיות עם הקבוצה. צריך להמשיך ואני בטוח שהוא ישמור עליי ועל המשפחה מלמעלה".

על המינוי שלו: "אני מבין את כל אלה שהיו בהלם ומבין את הספקות, אבל אני מאמין בדרך שלי ויודע להתמודד עם רעשי הרקע. אמנם באתי מקבוצת הנוער, אבל אני יודע מה זה ה-DNA של מכבי חיפה. אני מבטיח שתהיה קבוצה לא פחות טובה מהעונה שעברה ואני מבטיח להם שהם יהיו גאים בנו".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
"אני יודע מה זה ה-DNA של מכבי חיפה". מסאי דגו/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

על ההכנה: "עשינו שני משחקים בארץ מול אריס, שם רוב הסגל הבכיר לא היה ושיחקו הרבה צעירים. אמרתי לשחקנים כשהגעתי שנשחק בכמה מערכים, זה משהו שהקבוצה הייתה רגילה אליו גם עם ברק בכר. נגד סלביה שלטנו ברוב המשחק. מחצית שנייה הייתה פחות טובה, אבל אנחנו עושים הרבה ניסויים ונגיע מוכנים למשחק הראשון באירופה".

על הקבוצה: "רוב הסגל הבכיר הצטרף לאימונים פה באוסטריה. אלה שחקנים שהיו פה בשנים האחרונות ואני בטוח שתהיה קבוצה חזקה. נגיע מוכנים למשחק הראשון, לאט לאט מבינים מה אני רוצה ואני בטוח שיהיה בסדר. רוב הבסיס נשאר, יש פה סגל טוב וקבוצה טובה. נצרף עוד קשר זר. אני בטוח במיליון אחוז שנהיה קבוצה חזקה. לא בדיבורים, אני מאמין בעבודה קשה על המגרש".

על חמרון ספרטנס: "על הנייר נראה שיריבה ממלטה נוחה, אבל בשנה שעברה היא עשתה חיים קשים לפרטיזן בלגרד ואנחנו לא יכולים לזלזל באף יריבה. כמו שאני תמיד אומר, חשוב שנבוא בגישה טובה ובצניעות ואנחנו כבר היום יודעים עליהם הכול. אני סומך על השחקנים שנגיע מוכנים ונעשה את העבודה. אני בטוח שנרגיש שם גם אווירה ביתית ונקווה לעשות שם תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully