וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שמחה לקבל את פיירו, שיהיה בסגל לאירופה. סבע מחכה להצעה

3.7.2023 / 9:35

החלוץ שוב כבש במדי האיטי, אבל נבחרתו הודחה והוא יצטרף לירוקים אחרי עומס לא קל. סבע מתאושש וינסה לשחק במשחק האימון האחרון, גיל כהן מועמד

פרנזי פיירו, חלוץ נבחרת האיטי, כובש מול הונדורס/ספורט1

פרנזי פיירו חוזר למחנה של מכבי חיפה. נבחרת האיטי ספגה הבוקר (רביעי) הפסד נוסף במסגרת טורניר הגולד קאפ שנערך בארה"ב, כשנוצחה 2:1 על ידי הונדורס. חלוץ מכבי חיפה פיירו שוב כבש לזכות האיטי, כפי שעשה במשחק הראשון, בניצחון על קטאר. עם זאת, האיטי סיימה את דרכה בטורניר בעקבות ההפסד השני ברציפות שלה, והיא מסיימת את הבית המוקדם במקום האחרון (3 נקודות), כאשר מקסיקו וקטאר מעפילות לשלב הבא.

עבור מכבי חיפה אלה בשורות מעודדות, כי כעת פיירו יוכל לעזוב את המחנה של נבחרתו ולהצטרף למחנה של האלופה. עם זאת, פיירו יגיע אחרי שבוע לא קל, שבמהלכו רשם שלושה משחקים במדי האיטי בשמונה ימים, ויידרש למספר ימי מנוחה. בחיפה ישוחחו היום עם פיירו ויבינו ממנו מה מצבו הפיזי מבחינת עומס כאשר ההעדפה של הירוקים היא שפיירו יגיע למחנה ויחבור מיידית לקבוצה, כשגם אם יצטרךך לנוח יעשה את ההתאוששות עם אנשי המועדון. בחיפה היו מרוצים מאוד מכך שירויחו בחזרה את פיירו וכן שהוא יעמוד לרשותו של מסאי דגו במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות נגד האמרון המלטזית.

פרנזי פיירו, חלוץ נבחרת האיטי. Omar Vega, GettyImages
שלושה משחקים שמונה ימים, שני שערים. פיירוו חוזר לחיפה מנבחרת האיטי/GettyImages, Omar Vega

מי שלא שיחק אתמול במשחק האימון נגד סלביה פראג הוא דיא סבע. השחקן טוען לרגישות בשריר וקיבל מנוחה. סבע ינסה לחזור מחר לאימונים ואם ירגיש טוב ינסה לקחת חלק במשחק האימון האחרון במחנה האימונים. זה לא סוד שעתידו של סבע בערפל, כאשר אנקרגוצ'ו מהליגה הטורקית העבירה מסרים לשחקן שהיא מעוניינת בו, אך בשלב זה עדיין לא הוגשה הצעה רשמית. בחיפה יודעים שסבע מכוון לצאת לשחק באמירויות או בטורקיה ולשחקן כידוע יש אופציה לעשות זאת לפי סעיף בחוזהו עד ה-10 באוגוסט.

כמו כן, בחיפה רוצים לצרף שחקן הגנה נוסף. הפציעה אתמול של פייר קורנו חידדה את הצורך להחתים שחקן שיוכל למלא את מקומו של קורנו. אחד השמות שעלו על הפרק כאפשרות הוא שמו של קפטן הנבחרת הצעירה גיל כהן, ולא מן הנמנע שכבר בימים הקרובים בחיפה יבחנו את העלויות הכורוכות בכך. קורנו אגב הבהיר שלא מדובר בפציעה רצינית ובחיפה מקווים שיתאושש ויחזור לאימונים כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully