וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: וסילי דניסוב מצטרף למכבי תל אביב

דניסוב מגיע למכבי יעדים תל אביב מהפועל כפר סבא. מדובר בשחקן איכותי קבוצתי שבעונה שעברה דורג במקום הרביעי בין חוסמי האמצע בליגת העל עם ממוצע של 0.78 חסימות במערכה

וסילי דניסוב. מכבי יעדים תל אביב,
וסילי דניסוב/מכבי יעדים תל אביב

אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורעף מכבי יעדים תל אביב צירפה לשורותיה את וסילי דניסוב (25, 1.94 מטר) המשחק בתפקיד החוסם לקראת עונת המשחקים 2023/2024 שתיפתח ב-10 באוקטובר.

דניסוב מגיע למכבי יעדים תל אביב מהפועל כפר סבא. מדובר בשחקן איכותי קבוצתי שבעונה שעברה דורג במקום הרביעי בין חוסמי האמצע בליגת העל עם ממוצע של 0.78 חסימות במערכה. לאחר חתימת ההסכם אחר דניסוב: "זהו כבוד גדול להצטרף למכבי יעדים תל אביב, המועדון הגדול והאיכותי בישראל בארץ אני מחכה כבר בקוצר רוח להתחיל את האימונים ומבטיח לתת מעצמי את המקסימום כדי לעזור לקבוצה להשיג את כל מטרותיה המקצועיות".

מכבי יעדים תל אביב גם חידשה את ההסכם עם העולה החדש סאם בורגי (23, 1.96 מטר) בעל סרב עוצמתי ומשחק התקפה איכותי. בורגי משחק הקיץ בליגת המכללות בארצות הברית עם נבחרת יו.סי.אל.איי. לאחר החתימה אמר בורגי: "אני שמח על ההזדמנות שניתנת לי להמשיך לעונה נוספת בקבוצה. העונה הקודמת היתה הצצה לעתיד של המפואר הזה ואני מחכה כבר לפגוש את כל האוהדים הנפלאים שלנו במשחקים שלנו".

עוד קודם לכן צירפה מכבי יעדים תל אביב שני ישראלים חדשים: אומרי רויטמן וטמיר הרשקו וחידשה את ההסכמים עם הקפטן גנדי סוקולוב, סלאבה בצ'קלה וקווין פוייר. בגזרת הזרים החתימה מכבי יעדים תל אביב עד כה שניים מתוך שלושה המותרים בליגת העל: אדסון ולנסיה מוונצואלה ואקסיל לנקינן מפינלנד.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully