וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לקדנציה שנייה: אבי ריקן חתם בהפועל פתח תקוה

3.7.2023 / 16:25

אחרי שמונה שנים במכבי תל אביב, הקשר בן ה-34 חובר לאיתי שכטר בשורות הקבוצה לה סייע להישאר בליגת העל ב-2008/09: "שמח ונרגש לחזור"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

הפועל פתח תקוה ממשיכה להוסיף ניסיון לסגל שלה והיום (שני) הודיעה על צירופו של אבי ריקן, שחתם לעונה אחת במועדון עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. איתי שכטר, ששיחק לצד הקשר במכבי תל אביב והצטרף מוקדם יותר בקיץ הזה אל העולה החדשה, היה זה שפעל וגם הצליח לשכנע את ריקן לחתום כדי לחבור אליו ואל עידן ורד.

"אני שמח ונרגש להגיע לקדנציה נוספת במועדון כמו הפועל פתח תקוה", אמר ריקן לאחר החתימה. "אני מגיע מלא רצון ותשוקה להוביל את הקבוצה בעונה החשובה והמתאגרת שמצפה לנו. מחכה כבר לפגוש את החברים לקבוצה, ואעשה את הכול כדי שכולנו ביחד נצעיד את הקבוצה קדימה".

אבי ריקן שחקן הפועל פתח תקוה עם סוכנו מאיר ריפמן. .,
שוב בכחול. אבי ריקן עם סוכנו מאיר ריפמן/.

זו למעשה קדנציה שנייה של ריקן אצל המלאבסים, כאשר ב-2008/09 כמושאל מבית"ר ירושלים סייע להם לשרוד בליגת העל עם שער אחד ב-30 הופעות. הקשר בן ה-34 סיים שמונה שנים ארוכות בשורות מכבי תל אביב, איתה זכה בשתי אליפויות וגביע אחד. בין היתר שיחק גם בבית"ר, מכבי הרצליה ופ.צ. ציריך השוויצרית, כאשר בנבחרת ישראל רשם חמש הופעות.

פרט לריקן ושכטר, הפועל פתח תקוה צירפה עד כה לקראת עונת החזרה שלה לליגת העל גם את הבלם דניאל פלשר והקשר ריצ'רד בואטנג, ששיחק בעונה הקודמת במכבי בני ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully