וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "הסכום בחוזה יפעיל לחץ על יובל זוסמן, אבל זאת החתמה גדולה"

3.7.2023 / 15:30

כוכב העבר ישלוף השבוע את הכדורים בהגרלת ליגת האלופות בשוויץ, ומפרגן להפועל ירושלים על צירופו של הישראלי מאלבה ברלין: "אני שמח שנותנים את הבמה למקומיים. עצוב לי שים מדר צריך להתפתח בקבוצה מחו"ל, ולא באחת הגדולות בארץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות תיערך ביום רביעי בשוויץ ב-12:30 (שעון ישראל), ובמהלכה יצדיע המפעל לשתי הפיינליסטיות מהעונה שעברה. את הכדורים שבהם שמות הקבוצות ישלפו שחקנים המזוהים עם שני המועדונים - מיכאל קסנס שזכה בעונה האחרונה בגביע עם בון, וליאור אליהו שכיכב בעבר אצל הסגנית הפועל ירושלים.

שלוש קבוצות ישראליות ישתתפו בהגרלה: ירושלים והפועל חולון יוצבו כראשי בתים, בעוד עירוני נס ציונה תשתלב במוקדמות ותצטרך לעבור שלושה סיבובים כדי להצטרף אליהן בעונה הסדירה.

ליאור אליהו שחקן מכבי אשדוד באירוע פתיחת העונה. דני מרון
קורא לתת לישראלים את הבמה. ליאור אליהו/דני מרון

הסיכום עם יובל זוסמן, שצפוי לחתום בירושלים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, הזכיר בימים האחרונים לרבים את הגעתו של אליהו לקבוצה ב-2013. "זה דומה כי יובל מזוהה באיזשהו מקום עם מכבי תל אביב, כמו שאני הייתי בזמנו, אבל גם שונה - כי הוא מגיע מאלבה ברלין", אומר אליהו בשיחה עם וואלה! ספורט.

"אני חושב שזאת החתמה גדולה שמסמנת הצהרת כוונות, בין היתר בגובה החוזה (שנע בין 350 ל-400 אלף דולר בעונה; א"ו)", מוסיף אליהו, שלבש אדום במשך שש שנים, זכה עם הקבוצה בשתי האליפויות היחידות שלה והניף את גביע המדינה כקפטן. "מצד אחד הסכום הזה יפעיל לחץ על יובל, ומצד שני מראה לשאר הקבוצות שירושלים נמצאת חזק במשחק.

"אני מברך על זה שנותנים במה לישראלים. יש כאן לא מעט שחקנים טובים, וחלקם לא מקבלים דקות ובמה. זה חורה לי, כי הקהל רוצה לראות מקומיים משחקים. מה שקורה למשל עם ים מדר הוא מכה עצומה ותעודת עניות לכדורסל שלנו. כששחקן כמוהו מתפתח בחו"ל, מחוץ לקבוצות הגדולות בארץ, זה עצוב לי".

את ירושלים ייצגו באירוע סמנכ"ל התקשורת רועי כהן ומנהל הקבוצה עדי כהן-סבן. מטעם חולון יגיע המנכ"ל רועי דבורה, ונציג נס ציונה יהיה מנהל התפעול במועדון איתמר רוזנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully