וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד הספורט יבחנו: מענק ייעודי לנבחרות הצעירות עם דגש על האולימפיאדה

3.7.2023 / 12:53

מיקי זוהר ומשרדו שוקלים להעניק להתאחדות תקציב שמטרתו להביא את הנבחרת של גיא לוזון במצב אופטימלי לפריז 2024. גורמים במשרד הספורט אישרו: "המטרה להמשיך ללטש את היהלומים שלנו"

סרטון העידוד ששלחו הספורטאים האולמפיים של ישראל לשחקני הנבחרת הצעירה לפני רבע גמר היורו, בקרב על ההעפלה למשחקים האולימפיים/ההתאחדות לכדורגל

שר התרבות והספורט מיקי זוהר והצוות המקצועי במשרדו יתכנסו בקרוב על מנת לבחון מענק תקציב להתאחדות לכדורגל, תקציב שייועד להכנות האולימפיות של הנבחרת ללקראת פריז 2024.

כידוע, אמש הבטיחה הנבחרת את השתתפותה במשחקים האולימפיים, לראשונה מאז מונטריאול 1976 וכעת במשרד כבר בוחנים להעניק להתאחדות תקציב ייעודי לנושא זה. זוהר ייפגש עם ראשי ההתאחדות על מנת להבין מה הדברים הנחוצים על מנת להעמיד את הנבחרת במצב האופטימלי לקראת המשחקים האולימפיים.

מוחמד אבו רומי (19) ושחקני הנבחרת הצעירה חוגגים עלייה לחצי גמר אליפות אירופה 2023. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"רוצים ללטש את היהלומים שלנו". שחקני הצעירה חוגגים/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

בנוסף, התקציב הייעודי ישמש לפי התוכניות של ראשי משרד הספורט לקידום באופן כללי של הנבחרות הצעירות, בדרישה מההתאחדות שכסף זה יילך אך ורק לפיתוח הנבחרות הצעירות וזאת כדי להבטיח שלא מדובר בהישגים חד פעמיים.

גורמים במשרד הספורט אישרו את הידיעה ואמרו: "אכן אנו בוחנים סיוע תקציבי משמעותי לשם חיזוק הנבחרות הצעירות ולהכנות האולימפיות. המטרה שיהיה ניתן להמשיך ללטש את היהלומים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully