וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זה מה שיקרה אם אמבפה יתחרה נגד בולט בריצת 100 מטר

מחקר שנערך ב-2022 קבע שכוכב פריז הוא הכדורגלן הכי מהיר בעולם, אבל מה קורה אם הוא יתחרה מול האיש המהיר בהיסטוריה? צפו בסרטון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.7/ספורט1

אפשר להתווכח האם קיליאן אמבפה הוא השחקן הכי טוב בעולם או לא, אבל על דבר אחד (כמעט) שאין ויכוח: מדובר בשחקן הכי מהיר בעולם. אפרופו מהירות, חשבתם פעם מה יקרה אם קילאן אמבפה יתחרה בריצת 100 מטרים נגד האיש הכי מהיר בהיסטוריה יוסאין בולט? או בכלל, איזו תוצאה ישיג אמבפה בריצה הזו?

מחקר שנערך באוקטובר 2022 הוכיח שאמבפה הוא השחקן הכי מהיר בעולם והוא רץ למרחק של 10.6 מטרים בשנייה במהירות ממוצעת של 22.4 קמ"ש. אבל האם זה אומר שהוא יכול לתת לבולט, האיש הכי מהיר בהיסטוריה, פייט ב-100 מטרים?

צפו: בולט ואמבפה ראש בראש

ובכן, סימולציה חדשה שהועלתה ליוטיוב לאחרונה, בדקה כיצד ייראה מירוץ דו ראשי בין אמבפה לבולט וכפי שהנחתם לעצמכם, זה לא ממש היה קרב צמוד, אולי רק ממש בזינוק. אחרי כמה שניות בולט פתח פער על פני אמבפה לפני שחצה את קו הסיום עם התוצאה שעמה הוא שבר את שיא העולם (9.58 שניות). אמבפה אומנם סיים הרבה אחריו אבל עם תוצאה מרשימה מאוד של 10.9 שניות.

הדעות לגבי אמינות הסימולציה הזו היו חלוקות. היו הרבה שפקפקו בכך שאמבפה יכול לרדת מ-11 שניות על סוג משטח שהוא מעולם לא התאמן עליו. אלא שהיו גם כאלו שסברו שהוא יכול להגיע למהירות של 10.3 שניות אם הוא מתאמן למירוץ כזה. מה תם חושבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully