וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן התעניינה בים מדר, הגארד צפוי להישאר בפרטיזן בגלרד

3.7.2023 / 11:19

הקבוצה הגרמנית של פאבלו לאסו התעניינה בגארד הישראלי שזכה בתואר "הכוכב העולה של היורוליג" העונה, אך בקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' לא מתכוונים לוותר עליו. רשם העונה 5.8 נקודות למשחק

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית נבחרת ישראל הצעירה לחצי גמר אליפות אירופה/ספורט1

שחקן נבחרת ישראל ים מדר ייפגש בימים הקרובים עם אנשי פרטיזן בלגרד, כולל עם המאמן ז'ליקו אוברדוביץ'. מדר צפוי לשמוע במהלך השיחה על התוכניות של הקבוצה לעונה הבאה, כולל למעמדו, כשהוא צפוי להיות שוב חלק מרכזי מהרוטציה של אוברדוביץ'.

לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה הביעה באיירן מינכן, קבוצתו החדשה של המאמן הספרדי המעוטר פאבלו לאסו, עניין רב במדר. לגארד הישראלי, שנבחר בדראפט על ידי בוסטון סלטיקס וגורר עניין גם בארצות הברית, חוזה לעונה נוספת בקבוצה הסרבית, עם אופציה לשחרור תמורת פיצוי כספי משמעותי, אך נראה כי מדר כלל לא ישתמש בפיצוי הזה.

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. Emanuele Cremaschi, GettyImages
עדיין חולם על ה-NBA. מדר/GettyImages, Emanuele Cremaschi

מדר נבחר העונה ל"שחקן העולה של השנה" ביורוליג אחרי שרשם 5.8 נקודות, 1.6 אסיסטים ו-1.2 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשעונה קודם ביורוקאפ רשם 8.6 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע. הגארד זכה עם פרטיזן בליגה האדריאטית אחרי סדרת גמר מותחת עם הכוכב האדום בלגרד, והגיע עם הקבוצה הסרבית לרבע גמר היורוליג שם הודחו במשחק החמישי נגד ריאל מדריד.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully