וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ומדר בסגל הנבחרת לטרום מוקדמות המשחקים האולימפיים

פורסמה רשימת 19 המוזמנים לטורניר, האימונים יחלו ב-18 ביולי. זוסמן ביקש לנוח ולא נכלל, אזרוחו של קרינגטון טרם הושלם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.7/ספורט1

המשימה הראשונה של אריאל בית הלחמי כמאמן נבחרת ישראל תהיה בטורניר טרום המוקדמות למשחקים האולימפיים, והבוקר (שני) פרסם איגוד הכדורסל את רשימת 19 השחקנים שזומנו לקמפיין. דני אבדיה וים מדר ביניהם, בעוד יובל זוסמן נותר בחוץ לבקשתו ותמיר בלאט נעדר מהסגל כיוון שהוא מתאושש מפציעה.

הנבחרת תתחיל להתאמן ב-18 בחודש ובהמשך תצא לשני טורנירי הכנה: הראשון בהונגריה, בו תשחק ב-28 ביולי נגד הנבחרת המקומית ולמחרת נגד איסלנד, והשני בריגה, שם תפגוש ב-4 באוגוסט את הולנד של אריק שיבק ולמחרת את אוקראינה. טורניר טרום המוקדמות לפריז 2024 יתקיים בטאלין שבאסטוניה, שם הנבחרת תפגוש את מקדוניה ב-12 באוגוסט, את צ'כיה ב-13 ואת אסטוניה ב-15. שתי הראשונות בבית הזה ייצאו לפולין לחצי הגמר והגמר מול הבית המקביל שכולל את פולין, בוסניה, פורטוגל ובולגריה. מנצחת הטורניר תעלה לטורניר המוקדמות האולימפי שיתקיים בקיץ 2024.

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. אתר פיב"א, אתר רשמי
ינסה לעזור לנבחרת ישראל להתקרב למשחקים האולימפיים. דני אבדיה/אתר רשמי, אתר פיב"א

זוסמן לא ישחק הקיץ בנבחרת לאחר ששוחח עם בית הלחמי וביקש להשתחרר לטובת מנוחה. קאדין קרינגטון, שמיועד למלא את משבצת המתאזרח בנבחרת, לא נכלל בסגל כיוון שהליך האזרוח שלו טרם הושלם, אך אם הדבר יקרה לפני הטורניר - הוא יוכל להצטרף.

הסגל המלא: תומר גינת, ים מדר, דני אבדיה, יפתח זיו, איתי שגב, גיל בני, רומן סורקין, רועי הובר, עוז בלייזר, נועם אביבי, נתנאל ארצי, עידן זלמנסון, בר טימור, רועי פריצקי, יאיר קרביץ, נועם יעקב, רז אדם, נמרוד לוי, גבי צ'אצ'אשווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully