וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם למותו בגיל 30 של השרירן שהטיף לחיים בריאים? תיאוריות הקונספירציה החלו

הבאדיבילדר ג'ו לינדנר חשף בפוסט לפני מותו שהוא סבל מלא מעט בעיות בריאותיות. חברתו הדוגמנית נתנה את ההסבר שלה, הרשויות טרם פרסמו תשובה, וחלק ממעריציו "חוששים מהתשובה האמיתית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.7/ספורט1

הפוסט האחרון באינסטגרם של הבאדיבילדר ג'ו לינדנר, שמת ביום שישי בגיל 30, חשף שהוא סובל מבעיות בריאותיות בעקבות הטיפולים שעבר בתחליפי טסטוסטרון (TRT). לינדנר העלה מספר תמונות שלו ללא חולצה, ופירט את המסע הרפואי שלו בפני 9 מיליון עוקביו באינסטגרם.

"איבדתי משקל בגלל שעזבתי הכל במשך שנה, אבל אז לא הצלחתי לשחזר את רמות הטסטוסטרון שלי אז חזרתי ל-TRT", כתב משפיען הרשת, שנחשב למומחה לכושר. "תאמינו לי שניסיתי להפסיק אבל אנחנו מודעים לכך שעלולות להיות לזה השפעות ארוכות טווח על החיים... TRT זו מחויבות גדולה, קחו זאת בחשבון", המשיך לינדנר.

מפתח הגוף שהלך לעולמו, ג'ו לינדנר (joesthetics). דף האינסטגרם joesthetics, צילום מסך
מפתח הגוף שהלך לעולמו, ג'ו לינדנר (joesthetics)/צילום מסך, דף האינסטגרם joesthetics
מפתח הגוף שהלך לעולמו, ג'ו לינדנר (joesthetics). דף האינסטגרם joesthetics, צילום מסך
לפני ואחרי החומרים. לינדנר/צילום מסך, דף האינסטגרם joesthetics

לאחר מכן, מי שכונה "גורו בריאות" מסביר כיצד תמונה שהעלה ממחישה את ההבדלים אצלו לפני ואחרי TRT. "רואים הבדלים משמעותיים בגודל, נפוח מול לא נפוח, אפשר לראות את זה בחזה וכו'... הכל רזה, אפילו המותניים שלי אז קטנים יותר", כותב לינדנר.

לינדנר אז נפתח וסיפר על בעיות חדשות שהוא התמודד איתן בגלל בקע שממנו סבל. "גם הבטן שלי עכשיו השתנתה, בגלל ניתוח הבקע שלי ... בסך הכל הפוסט הזה צריך להראות שגם כ'טבעי' אתה יכול להיראות מדהים, ושאתה רק צריך להיכנס לכושר!!".

הידיעה על מותו של אייקון פיתוח הגוף הוכרזה לראשונה על ידי החברה שלו, נישה, גם היא מפתחת גוף עם עוקבים רבים אינסטגרם (165 אלף). היא סיפרה שלינדנר מת בזרועותיה לאחר שסבל ממפרצת מוחית: התרחבות של כלי דם, הנגרמת עקב מחלה או היחלשות דופן כלי הדם.

"ג'ו נמצא במקום הכי טוב לכולם", כתבה נישה באינסטגרם. "אתמול הוא מת ממפרצת... הייתי שם איתו בחדר... הוא לבש לי את השרשרת על הצוואר שהוא הכין לי... ואז פשוט נשכבנו להתכרבל.. הוא היה בזרועותיי... זה פשוט קורה מהר מדי", הוסיפה, וטענה שלינדנר התלונן על כאבי צוואר לפני מותו. היא כינתה את לינדנר "מתוק, אדיב, נאמן, חזק, איש שמאמין בכולם".

מפתח הגוף שהלך לעולמו, ג'ו לינדנר (joesthetics), עם בת זוגו נישה. דף האינסטגרם immapeaches, צילום מסך
מפתח הגוף שהלך לעולמו, ג'ו לינדנר (joesthetics), עם בת זוגו נישה/צילום מסך, דף האינסטגרם immapeaches

לפני מותו, לינדנר פתח בשיחה עם היוטיובר בראדלי מרטין על החשש שלו שאימון יתר יגרום לו התקף לב בשל מצבו השרירי הנדיר, בגלל מחלה שבה השרירים רגישים בצורה יוצאת דופן לתנועה או לחץ.

"הלב הוא גם שריר, וזו הדאגה הכי גדולה שלי, מה אם תהיה לי התכווצות שרירים כל כך גרועה עד שגם הלב שלי יקבל התכווצות", אמר לינדנר למרטין. "זה מפחיד אותי. זו הסיבה שאני מתרחק מתחרויות פיתוח גוף יותר מדי.

"כי הייתי לוקח את כל החומרים האלה, ואם אני מפסיק לאכול מלח ולשתות הרבה, ואז גם מפסיק לשתות, הייתי מוציא הכל פיפי, ואז הייתי לוקח גם חומר משתן ואז אתה משתין עוד יותר נתרן", המשיך השרירן, "אני לא יכול להתקיים באמת. אני אפילו לא יכול ללכת יותר", סיכם.

יש לציין שלאחרונה הוא התראיין בפודקאסט, ובו טען שאחרי שעבר חיסונים נגד קורונה, הוא עבד בדיקת דם שנמצאו בה ממצאים לא שגרתיים, והרופא המליץ לו לעבור טיפול פלזמפרזיס (תהליך רפואי שבמהלכו נשאב הדם אל מחוץ לגוף, ומוחזקר אחרי ניקוי). כמובן שהדבר עורר לא מעט תיאוריות קונספירציה בקרב מתנגדי חיסונים, אך למעשה לינדנר כאמור סבל מבעיות בשריר, נטל סטרואידים ונגמל מהם בטיפול מיוחד.

הרשויות טרם הכריזו על סיבת המוות הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully