וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספנסר וייס חתם בהפועל עפולה, יהל מלמד במכבי עירוני רמת גן

3.7.2023 / 19:14

חיזוקים אצל שתי העולות החדשות, כשהקלע המתאזרח שהחל את דרכו בגלבוע/גליל לפני חמש שנים, הצטרף לקבוצה מהעמק. הפורוורד הצעיר יחבור למשעור וסרור

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

הפועל עפולה המשיכה הבוקר (שני) בהרכבת הפאזל שלה לקראת עונת החזרה לליגת העל, כשהחתימה את ספנסר וייס. הקלע, בוגר מכללת פרינסטון שהגיע להפועל גלבוע/גליל לפני חמש שנים, עבר במכבי אשדוד, הפועל באר שבע והפועל חיפה בהמשך, ובעונה הקרובה ישחק בשורות העולה החדשה.

יש לציין שחדי העין בקהל העפולאי יכירו את וייס, שהרבה להגיע למשחקי הקבוצה בעונה שעברה וצפה מקרוב בעונת העלייה. כעת, כאמור, הוא הצטרף לקבוצה של רועי פרל.

שחקן הפועל חיפה ספנסר וייס חוגג. מאור אלקסלסי
ספנסר וייס/מאור אלקסלסי

עוד כדורסל ישראלי

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

וייס היה נרגש הבוקר מהצטרפותו להפועל עפולה: "אני נרגש מאד להיות חלק ממשפחת הפועל עפולה. הייתי בעונה שעברה בהרבה משחקים של הקבוצה וראיתי את התשוקה של האוהדים. אני שמח להיות חלק מהתשוקה וההתלהבות הזו בעונה הבאה בליגת העל. קדימה עפולה!".

פרל שמח מאד על הצטרפות וייס, והוסיף: "אני שמח שספנסר מצטרף אלינו, ספנסר שחקן חכם מאוד, קשוח שמביא המון ניסיון ואופי לקבוצה. אני מאחל לנו בהצלחה".

אצל העולה החדשה השנייה, מכבי עירוני רמת גן, הודיעו על החתמתו של יהל מלמד. הפורוורד (21, 1.99 מטר) ששיחק בעונה שעברה בהפעול גליל עליון, ישחק בשנתיים הקרובות ברמת גן. מלמד מצטרף לכרם משעור ובניה סרור שכבר חתמו הקיץ אצל העולה החדשה. בנוסף, ג'ורדן כהן שהיה שותף לעלייה לליגת העל ימשיך לעונה נוספת בקבוצה.

מלמד גדל בכוכב יאיר, שיחק במכבי עירוני רעננה מהליגה האלומית והצטרף לגליל העליון אחרי שלוש עונות שם. שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל.

יהל מלמד מכבי עירוני רמת גן. לילך וייס, באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי, איגוד הכדורסל
חיזוק שלישי לעולה החדשה. יהל מלמד/איגוד הכדורסל, לילך וייס, באדיבות איגוד הכדורסל הישראלי

הפורוורד אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאד להצטרף למועדון המיוחד הזה מכבי עירוני רמת גן. אני מגיע לקבוצה עם אנרגיות גבוהות מאד ומבטיח לתת את כל מה שאני יכול בכל רגע נתון באימונים ובמשחקים ומחוץ למגרש כדי שהקבוצה תצליח לבסס את מקומה בליגת העל במקום הראוי לה".

חן שניידרמן, יו"ר מכבי עירוני רמת גן אמר לאחר חתימת ההסכם:"יהל הוא שחקן צעיר שמתאים לתפיסה המקצועית שלנו המאמינה בשילוב שחקנים מוכשרים הרוצים לפרוץ קדימה המגיעים רעבים כדי לטרוף את המגרש. אני שמח מאד על הצטרפותו לקבוצה שלנו  מה שהיה צריך לקרות כבר בעונה הקודמת ופשוט נדחה בשנה. אני בטוח שיהל יפרוץ אצלינו ונרוויח שחקן מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully