וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.7: טונאלי חתם בניוקאסל, ג'רארד יאמן בערב הסעודית

הקשר עזב את מילאן למגפייז תמורת 70 מיליון יורו, הרוסונרי יקבלו 10% ממכירה עתידית. האנגלי יעמוד על הקווים של אל איתיפאק, ברוזוביץ' הוצג באל נאסר, חאבי גלאן חתם באתלטיקו מדריד, מצ'ה עבר לבורוסיה דורטמונד, סאדיו מאנה עשוי לשתף פעולה עם רונאלדו

תקציר: אנגליה הצעירה ניצחה 0:1 את פורטוגל ועלתה לחצי הגמר, ישראל באולימפיאדה/ספורט1

העברות

* סנדרו טונאלי הפך לשחקן האיטלקי היקר ביותר בהיסטוריה: ניוקאסל הודיעה על החתמת הקשר בן ה-23, שתמורתו שילמה למילאן 70 מיליון יורו לפי הדיווחים, כאשר הרוסונרי יקבלו גם 10% ממכירה עתידית שלו. החוזה של טונאלי הוא עד 2028.

* אחרי שהודיע כי הוא יסרב להצעה, סטיבן ג'רארד חזר בו ויאמן את אל איתיפאק מהליגה בערב הסעודית.

* אל נאסר הודיעה באופן רשמי על החתמתו של מרצלו ברוזוביץ' על חוזה עד 2026. הקרואטי יצטרף לכריסטיאנו רונאלדו בקבוצה ואינטר תקבל עליו 18 מיליון יורו.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על החתמתו של פליקס מצ'ה, קשרה הצעיר של וולפסבורג תמורת 30 מיליון יורו. הגרמני בן ה-22 הצטרף לצהובים-שחורים עד 2028.

* ויאריאל החתימה את בוגר האקדמיה של ברצלונה, איליאס אחומאש הספרדי-מרוקאי, עד סוף יוני 2026. שחקן הכנף בן ה-19 הגיע מקבוצת המילואים של בארסה בהעברה חופשית.

* אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתו של חאבי גלאן, המגן השמאלי של סלטה ויגו בשנתיים האחרונות. הספרדי בן ה-28 הצטרף לקבוצה של צ'ולו סימאונה תמורת 5 מיליון יורו עם חוזה עד 2026.

סנדרו טונאלי שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
האיטלקי היקר אי פעם. טונאלי/רויטרס

שמועות

* הכוכב הגדול הבא שנוחת בערב הסעודית? אל נאסר, הקבוצה בה כידוע משחק כריסטיאנו רונאלדו, במו"מ עם סאדיו מאנה. הכוכב הסנגלי, שהגיע לבאיירן מינכן רק לפני שנה, לא התאקלם בבוואריה ואלופת גרמניה תשמח לסיים את ההתקשרות בין הצדדים מוקדם מהצפוי.

* ליברפול לא מסתפקת באלכסיס מקאליסטר ודומיניק סובוסלאי ומקווה לעבות את הקישור גם ברומאו לאביה בן ה-19, אקס מנצ'סטר סיטי שנרכש על ידי סאות'המפטון שנשרה לצ'מפיונשיפ ודורשת עבורו 50 מיליון ליש"ט. גם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בעקבותיו.

* פולהאם ככל הנראה מאבדת את מנור סולומון לטוטנהאם וגם עתיד וויליאן בספק. לכן, הקוטג'רס שיפרו את הצעתם ונחשבים כעת למועמדים המובילים לצרף את יונוס מוסא, הקשר האמריקאי בן ה-20 של ולנסיה שכבר היה קרוב מאוד לחתימה במילאן.

* מילאן הציעה 14 מיליון ליש"ט לצ'לסי עבור כריסטיאן פוליסיץ', האמריקאי בן ה-24 שלא צפוי להמשיך אצל הבלוז לאור המהפכה שנעשית בסגל גם הקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן באיירן מינכן, סאדיו מאנה. Helge Prang - GES Sportfoto, GettyImages
מצטרף לרונאלדו באל נאסר? מאנה/GettyImages, Helge Prang - GES Sportfoto

* לפי "ספורט" הקטלוני, אינטר מיאמי החלה בשיחות עם סרחיו ראמוס. הבלם בן ה-37 על פי הדיווחים האחרונים קיווה לשוב לסביליה בשורותיה גדל, אך לא מן הנמנע שיצטרף למסי בארצות הברית אחרי השנתיים שלהם ביחד בפריז סן ז'רמן.

* מסוט אוזיל, הקשר שפרש לאחרונה ובין השאר שיחק בקריירה בריאל מדריד, ממליץ לארדה גולר, הכוכב הצעיר של פנרבחצ'ה שנפגש עם ראשי ברצלונה וקרוב לסיכום בשורותיה, לא לעבור לקטלוניה כעת. אוזיל התקשר ליהלום הטורקי בן ה-18 וביקש ממנו להישאר בפנרבחצ'ה עונה נוספת לפני שבברצלונה שמפעילים את סעיף השחרור שלו בסך 17 מיליון יורו.

* נאפולי פנתה לוולבס והציעה 35 מיליון יורו עבור מקס קילמן, אך הזאבים סירבו לשחרר את הבלם.

* ג'אנלואיג'י בופון בן ה-45 עשוי לעבור לערב הסעודית תמורת 15 מיליון דולר לעונה, כך לפי "גאזטה דלו ספורט". לא פורסמה שם הקבוצה שפנתה אליו, אך נכתב שהוצע חוזה לשנתיים.

* פיליפה קוטיניו מתרחק מבשיקטאש. הטורקים הבהירו לאסטון וילה שהם מוכנים לשלם רק 40 אחוז משכרו ודורשים השאלה לעונה עם אופציית רכישה בסך 8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully