וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון סיכם בטוטנהאם וצפוי לחתום לחמש שנים

הישראלי ששייך לשחטאר דונייצק, יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף בימים הקרובים לספרס אחרי שהושג סיכום בין בעלי המועדון דניאל לוי לסוכן פיני זהבי. יזכה לשכר גבוה מאוד בשל המעבר בחינם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.7/ספורט1

מנור סולומון צפוי להישאר בפרמיירליג וימשיך לחיות בלונדון, אבל ישתדרג ובגדול: הערב (ראשון) נודע שהקשר בן ה-23 סיכם את תנאיו בטוטנהאם והוא צפוי לחתום כבר בימים הקרובים בשורות התרנגולים לחמש השנים הבאות. סולומון יצטרף לאחר שסוכן העל פיני זהבי הגיע לסיכום על תנאיו עם בעלי הספרס דניאל לוי, וכחלק מהסיכום, בשל העבודה שהישראלי מגיע בהעברה חופשית, הוא יזכה לשכר מאוד גבוה.

סולומון שיחק בעונה החולפת בפולהאם, שנחשבה לאחת ההפתעות הכי נעימות של הפרמיירליג ב-2022/23, אבל מיעט לשחק ובחר שלא להישאר בשורות הקוטג'רס. כאמור לטוטנהאם הוא יצטרף בהעברה חופשית בכפוף לקבלת כל האישורים מפיפ"א, כחלק מהבירוקרטיה שנוגעת להיותו שחקן תחת חוזה בשחטאר דונייצק האוקראינית.

מנור סולומון, שחקן פולהאם. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
נשאר בפרמיירליג, אבל מגיע לטוטנהאם. סולומון/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

לסולומון חוזה בשחטאר עד דצמבר 2023, אלא שפיפ"א אישרה שגם העונה שחקנים מהליגה האוקראינית יהיו רשאים לעזוב בעקבות הפלישה הרוסית והמלחמה בין המדינות. שחטאר בתגובה איימה כי תתבע את מי שתצרף את סולומון, שנכנס לחצי שנה אחרונה בחוזה ולמעשה נפרד משחטאר ללא תמורה, אלא שבטוטנהאם משוכנעים שפיפ"א תאשר את צירופו של הישראלי ללא כל תשלום לאוקראינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully