וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ מיזאק אפרייה ינחת להתרשמות ועשוי לחתום במ.ס. אשדוד

2.7.2023 / 18:31

הגנאי בן ה-19, שהבקיע בעונה החולפת 12 שערים במולדתו ונבחן בגנט הבלגית לפני כשלושה חודשים, ינסה להרשים את אלי לוי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.7/ספורט1

מ.ס. אשדוד עשויה לצרף לשורותיה את החלוץ הגנאי הצעיר מיזאק אפרייה בן ה-19, מהכובשים המובילים בעונה החולפת בליגה הגנאית. אפרייה ינחת מחר ויגיע להתרשמות בקבוצתו של אלי לוי, בתקווה להרשים ולזכות בחוזה במועדון.

אפרייה הוא חלוץ קבוצת ברקום צ'לסי מהליגה הבכירה בגאנה שכבר כשעלה לקבוצת הבוגרים בגיל צעיר, בלט במהרה וזכה למעקב מצד מועדונים גדולים באירופה - הוא הבקיע חמישה שערים בשבעת משחקיו הראשונים בבוגרים. בעונה שעברה הבקיע 12 שערים ב-24 הופעות בליגה הגנאית ובאפריל האחרון הוא הגיע למבחנים בגנק, אבל לא זכה לחתום בשורות המועדון מהליגה הבלגית הבכירה וכמובן שבשל תקופת המבחן החמיץ משחקים רבים ופספס הזדמנות לסיים כמלך השערים בגאנה.

בתוך כך, מחר בבוקר (שני, 10:00) תקיים מ.ס. אשדוד משחק אימון מול בית"ר ירושלים, במהלכו ירצה המאמן אלי לוי לבחון מספר דברים. השחקנים הזרים מאפריקה לא ייקחו חלק במשחק מאחר שיהיו בענייני הוצאת ויזות לקראת היציאה למחנה האימונים, אולם מי שכן צפוי לשחק לראשונה בשורות הקבוצה הוא הבלם הסקוטי החדש קלארק רוברטסון שהחליף את ננאד צבטקוביץ'. גם עבור אריאל הרוש תהיה זו הופעה ראשונה באשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully