וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שלמה עובר ללובן: נתניה תקבל 1.2 מיליון יורו, גם הפועל ת"א מרוויחה

בלם נבחרת ישראל שנרכש על ידי מכבי נתניה בפחות מ-800 אלף שקלים, נמכר כעבור שנתיים לבלגים ברווח גבוה, שממנו תרוויח הפועל ת"א 25 אחוז. לא יגיע מחליף בכיר

מכבי נתניה הודיעה: עסקת מכירתו של רז שלמה ללובן הבלגית סוכמה. הבלם בן ה-23 יסיים שנתיים מוצלחות במדי הצהובים-שחורים ויעבור לליגה הבלגית בניסיון לתקוע יתד בחו"ל. לפי הודעת הקבוצה, שלמה "היה חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה ובשנתיים שלו בישראל הפך לשחקן משמעותי בנבחרת ישראל".

הסכום שאותו צפויים הבלגים לשלם מוערך בכ-1.2 מיליון יורו ואם לוקחים בחשבון שנתניה שילמה בסביבות 780 אלף שקלים על הבלם בעת רכישתו מהפועל תל אביב, ניתן לומר שמדובר כאן באקזיט רציני מאוד עבור היהלומים. הפועל תל אביב תרוויח גם היא סכום מכובד מהמכירה, כשעל פי הסכם המכירה האדומים אמורים לקבל 25 אחוז מהרווח על השחקן (כמיליון יורו).

בעקבות מכירתו של שלמה, צמד הבלמים המובילים של נתניה יהיו פלאמן גלאבוב וג'ואל אבו חנא, כאשר גם מתן לוי הצעיר שגדל במחלקת הנוער של המועדון ישתלב בסגל הבוגרים ויעבת את רוטציית הבלמים. בנתניה מתכננים לצרף בלם נוסף, אבל זה לא יהיה מישהו בכיר מדי, אלא עוד שחקן משלים סגל, כזה שיוכל בעת הצורך למלא את מקומם של גלאבוב או אבו חנא.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה מול רז שלמה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אתגר חדש. רז שלמה/ברני ארדוב

שלמה הצטרף לנתניה לפני שנתיים לאחר חמש שנים במדי הפועל תל אביב, ולאט לאט שיפר את מעמדו. בספטמבר שנה שעברה ערך הופעת בכורה בנבחרת ישראל, והפך לאחרונה לשחקן הרכב קבוע במדים הלאומיים.

הוא יצטרף כעת ללובן, שסיימה את העונה החולפת במקום העשירי בליגה הבלגית. הקבוצה הוקמה מחדש בשנת 2002 וחזרה לליגה הבכירה ב-2012. היא ביססה את עצמה מאז כקבוצת מרכז טבלה.

שלמה הוא השחקן השלישי שעוזב את נתניה הקיץ אחרי איתמר ניצן (מכבי חיפה) ואמיר ברקוביץ' (מכבי פתח תקוה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully