וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שישי נגיש" חוזר בתל אביב: סדרת אירועי ספורט נגישים

אירועי "שישי נגיש בים" בהובלת עיריית תל אביב- יפו יתקיימו במטרה לאפשר שימוש במתקני החוף ולקדם פעילות ספורט ימי עבור תושבות ותושבים, מבקרות ומבקרים עם מוגבלות

שישי נגיש בים. דור בן טובים,
שישי נגיש בים/דור בן טובים

עיריית תל אביב - יפו תקיים את סדרת אירועי "שישי נגיש בים" בחוף אביב בעיר. האירועים מתקיימים זו השנה השלישית בהובלת רשות הספורט ותחום השתלבות והכלה במנהל קהילה, תרבות וספורט והכניסה אליהם בחינם, במטרה לאפשר שימוש במתקני החוף ולקדם השתתפות בפעילות ספורט ימי עבור תושבים ותושבות עם מוגבלות מטווח גילאים רחב.

הפעילות באירועי "שישי נגיש בים", המתקיימים בשיתוף העמותות WAVEABILLITY ו"בית על הים", מתבצעת בליווי מתנדבים רבים שמלווים את המשתתפים במים, בגלישה נגישה על גלשנים מיוחדים ובחתירה בקיאקים. במסגרת האירועים ייפתח מתחם נגיש על החוף המיועד למשתתפים ובני משפחותיהם. המתחם כולל משחקי חוף, כיבוד קל ומוסיקה.

האירוע הפותח יתקיים בחוף אביב ביום שישי 7 ביולי ומיועד למשפחות. שני אירועים נוספים יתקיימו ב-14 ביולי וב-11 באוגוסט והם מיועדים לצעירים. האירוע הרביעי והאחרון בסדרה יתקיים ב-25 באוגוסט וגם הוא מיועד למשפחות. כל ארבעת האירועים יתקיימו בשעות 08:00 ל-14:00.

חופי תל אביב- יפו מציעים נגישות מלאה לאנשים עם מוגבלות, וכוללים: מקלחות וברזיות מותאמות, שבילי הנגשה המאפשרים לעושים שימוש בכיסא גלגלים להגעה עד לקו המים, כסאות הנגשה ייעודיים - המיועדים לנסיעה על החול וצפים במים, הנגשת הדרך והשבילים מהחניה עד לסככות הצל המרוצפות והנגישות, דרך נגישה למסעדות ובתי הקפה, שבילים נגישים לשירותים ולמלתחות שגם בהם יש תאים מונגשים. בכל חופי הרחצה מותקנת מערכת חדשנית בשם STEP HEAR לעזרה ולהכוונה של לקויי ראייה. המערכת ניתנת להפעלה על ידי הטלפון הנייד, באמצעות אפליקציה חינמית או על ידי שלט שניתן בחינם לאנשים לקויי ראייה במרכז לעיוור. המערכת מאפשרת התמצאות במרחב בהתאם למיקום המשתמש. בחוף אביב הותקנה מקלחת ייעודית המופעלת באמצעות לחצנים עם שלושה מצבי גובה שונים (לרגלים, לישיבה ולעמידה). החוף צויד לטובת הנושא בשילוט הנחיות, הכוונה וסימון לנוחיותם של ציבור הרוחצים עם מוגבלות.

אירועי משפחות - ימי שישי 7 ביולי ו-25 באוגוסט | 08:00 - 14:00
אירועי צעירים - ימי שישי 14 ביולי ו-11 באוגוסט | 08:00 - 14:00

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully