וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל בני חתם לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב

הגארד (24, 1.80 מ') האריך חוזה, פרנקו: "הוא נתן לנו הרבה ערך מוסף על המגרש ומחוצה לו". רמי כהן: "ש עוד הרבה עבודה לפנינו עד תחילת האימונים ואנו מתכוונים להעמיד סגל מצוין"

גיל בני הפועל תל אביב. דני מרון
הרבה אנרגיות. בני/דני מרון

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על הארכת חוזהו של גיל בני, שחתם לשנתיים נוספות במועדון. הוא מצטרף לג'ייקובן בראון, תומר גינת, אייל הראל והקפטן בר טימור שכבר סיכמו לעונה הבאה. הגארד בן ה-24 (1.80 מ') שיחק העונה בליגה בממוצע 10.4 דקות למשחק עם ממוצע של 1.8 נקודות למשחק. בפלייאוף שיחק 9.6 דקות בממוצע עם 2.0 נקודות למשחק.

מאמן הקבוצה דני פרנקו: "גיל נתן לנו הרבה ערך מוסף על המגרש ומחוצה לו. החיבור המוצלח הזה יתרום לנו ולו יחד עם החברים שממשיכים איתנו למסע חדש".

יו''ר המועדון רמי כהן: "אנחנו שמחים להמשיך עם גיל כחלק חשוב בסגל שלנו. אין ספק שגיל נכנס ללב של כולנו במחויבות, באופי המיוחד שלו, ביכולת וב-DNA האדום שלו. אני מאחל לגיל המון הצלחה בכדורסל (ופחות הצלחה בפינג פונג). זאת החתמה ראשונה שלנו לקיץ הזה, שמדגישה את החשיבות של שמירת הסגל הישראלי. יש עוד הרבה עבודה לפנינו עד תחילת האימונים ואנו מתכוונים להעמיד סגל מצוין, לא פחות מהסגל של העונה הקודמת בדרך למאבק על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully