וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהירה קדימה ומסירה עם הפאלש: צפו בבישול הנהדר של קינדה

קשר קנזס סיטי רשם את הבישול הרביעי שלו העונה ב-MLS, כאשר המהלך המרשים שלו הוביל לשער הראשון ב-0:3 על ונקובר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

בזמן שבמרבית הליגות השחקנים עוד נמצאים בפגרת הקיץ או לכל היותר בפתיחת האימונים, עונת ה-MLS נמצאת בשיאה כשהנציג הישראלי בה, גדי קינדה, הראה הלילה (בין שבת לראשון) כי הוא קרוב מאוד ליכולת השיא מלפני הפציעה הממושכת שהשביתה אותו בעונה שעברה עם בישול ב-0:3 של ספורטינג קנזס סיטי על ונקובר ווייטקאפס.

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, קינדה וספורטינג קנזס סיטי אירחו את ונקובר ווייטקאפס למשחק חשוב על מאבקי ההעפלה לפלייאוף. הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-33 סיפק רגע של קסם. הקשר השתלט על כדור באמצע המגרש, דהר קדימה ועם מסירת פאלש נהדרת מצא על סף הרחבה את רמי וולטר. חברו של קינדה לקישור השתלט, ובנגיעה השנייה בעט פנימה את ה-0:1 של המארחים.

אלן פולידו הכפיל את היתרון שתי דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית, אריק טומי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-53 וקינדה הוחלף 12 דקות לסיום.

צפו בבישול הנהדר של גדי קינדה

קנזס סיטי מדורגת במקום ה-10 בטבלת המערב, אך היא קיימה עד כה יותר משחקים מכל קבוצה אחרת באזור שלה - 22. ספורטינג תצטרך לסיים במקום התשיעי לפחות כדי לשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף בתום העונה הרגילה, כאשר מי שאוחזת בו כרגע היא אותה ונקובר עם נקודה אחת יותר ושלושה משחקים חסרים.

הבישול הלילה היה הרביעי של קינדה העונה, כאשר במאזנו גם שני שערים ב-11 הופעות ב-MLS עד כה.

  • עוד באותו נושא:
  • גדי קינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully