וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן מאסון נחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב

2.7.2023 / 7:50

המגן יעבור מסנט אטיין בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה. בצרפת מופתעים: "מצחיק שרק לפני שנה קיוו למכור אותו ב-5 מיליון יורו"

איבן מאסון נחת הלילה (בין שבת לראשון) בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב. המגן הימני בן ה-24 יגיע מסנט אטיין בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה בסיומה.

מאסון יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן אמור להשלים את מעברו ולהצטרף למכבי תל אביב, היישר לעמדה של אנדרה ז'ראלדש שעזב בחזרה לפורטוגל ומאור קנדיל שחתם במכבי חיפה.

בעונה החולפת הושאל לפריז FC מליגת המשנה בצרפת, שם כבש שלושה שערים ובישל שלושה נוספים. חתימתו של מאסון הגיעה אחרי שהניסיונות לרכישת פדריקו ורה, מגן אוניון סנטה, לא צלחו, וכעת הצהובים יתחזקו במגן הצרפתי שלא היה בתוכניות של סנט אטיין לעונה הקרובה.

איבן מאסון חוגג את שער הבכורה במדי סנט אטיין, ספטמבר 2020. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
זה קורה. מאסון/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

בתקשורת הצרפתית הגיבו אמש בהפתעה לדיווחים על מתווה העסקה לה הסכימה סנט אטיין, שאמנם רכשה את מאסון בעבר ב-540 אלף יורו בלבד - אבל קיוותה ליהנות מרווח הרבה יותר גדול ממכירה שלו. "מאסון עובר למכבי תל אביב, ונראה שהעסקה לא תהיה רווחית במיוחד עבור סנט אטיין", נכתב אמש בצרפת. "רק לפני שנה קיוו במועדון למכור אותו ב-5 מיליון יורו, וקיבלו הצעה ממועדון בליגה הצרפתית הבכירה בגובה של 3 מיליון. מצחיק לחשוב שעכשיו הוא עובר לישראל בהשאלה, אפילו ללא חובת רכישה. אין ספק ששווי השוק של מאסון ירד בצורה משמעותית מאז שהושאל לפריז FC".

מאסון החל את דרכו המקצוענית בסנט אטיין בינואר 2020, כשבשנתיים הראשונות שלו ערך 30 הופעות בליגה, מתוכן 27 היו בהרכב הפותח. בעונה האחרונה הושאל בדצמבר לפריז FC, ובעיקר התפרסם כשבנובמבר 2021 תיקל את ניימאר בצורה קשה והשבית אותו לתקופה ארוכה במשחק ליגה נגד פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully