וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק ממשיך בקליפרס, ברוקס בחר ביוסטון, לילארד מתעקש על מיאמי

הרכז הוותיק סיכם על חוזה חדש, ברוקס יקבל 80 מיליון דולר. פורטלנד בוחנת הצעות נוספות, אבל הכוכב יודע לאן הוא רוצה לעבור

גיא לוזון ושחקני הנבחרת הצעירה חוגגים במסיבת העיתונאים/ספורט1

חלון הפרי אייג'נסי ב-NBA נפתח בסוף השבוע, וכצפוי, שורה ארוכה של החתמות ועסקאות נרשמו ברחבי הליגה, עם מיליארדים שמתגלגלים לכל עבר לצד שמועות וספקולצית ומהלכים אסטרטגיים.

* פורטלנד תסכים לשחרר את דמיאן לילארד, שביקש לעזוב אחרי 11 שנה במועדון, אבל הג'נרל מנג'ר ג'ו קרונין מבהיר: "רצינו שדאם יישאר, אבל הוא הודיע לנו שהוא מעדיף לשחק במקום אחר. מה שלא השתנה זהמחויבות שלנו לניצחונות, ונחפש את המיטב עבור הקבוצה בניסיון להגשים את המטרה הזאת". המשמעות: הבלייזרס רוצים כוכב, ולא יסתפקו בהצעה של מיאמי (הירו, רובינסון ובחירות דראפט). בנוסף, אין לזה שום השפעה על החוזה החדש שנחתם עם ג'רמי גראנט. במקביל באירופה מדווחים: פורטלנד הגישה הצעה לסנטר הדומיננטי של ריאל מדריד, אדי טבארס.

המועמדת המרכזית להנחית את "דיים" היא מיאמי, אבל הבלייזרס בוחנים הצעות נוספות, ולא מתכוונים להתיישר בהתאם לרצונו של לילארד להצטרף לסגנית האלופה. לפי "יאהו", השיחות בין הבלייזרס להיט נמשכות, כשהמטרה היא לצרף קבוצה שלישית לטרייד, אליה ככל הנראה יעבור טיילר הירו.

כך או כך, לפי "האתלטיק" לילארד מוכן לעבור אך ורק למיאמי. "הוא רוצה להתחרות יחד עם ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו על האליפות. הוא יודע שהוא יהיה החתיכה החסרה בפאזל בדרך לשם", נכתב.

דמיאן לילארד, פורטלנד טריילבלייזרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
מה אפשר לקבל עליו? לילארד/GettyImages, Tim Nwachukwu

* ראסל ווסטברוק ממשיך בקליפרס. הרכז הוותיק חתם על חוזה לשנתיים במהלכן ירוויח סכום נמוך יחסית של 7.8 מיליון דולר.

* דומנטאס סאבוניס סיכם על חוזה חדש בסקרמנטו. האולסטאר הליטאי ירוויח 217 מיליון דולר לחמש שנים.

* דילון ברוקס בחר ביוסטון. הסווינגמן הקשוח שעזב את ממפיס והחזיק בהצעות רבות, יחתום בשורות הרוקטס על חוזה לארבע שנים תמורת 80 מיליון דולר. החתמתו לצד צירופו של פרד ואנווליט, הופך את הקיץ של הרוקטס למוצלח למדי עד כה.

* הטרייד סוכם: הניקס ישלחו את אובי טופין לאינדיאנה תמורת שתי בחירות דארפט עתידיות בסיבוב השני.

* דנטה אקסום חוזר ל-NBA, ועוזב את פרטיזן בלגרד אחרי עונה טובה. הבחירה 5 בדראפט לשעבר קיבל חוזה מובטח מדאלאס, וישתף פעולה עם לוקה דונצ'יץ' בקו האחורי.

* דונטה דיווינצ'נזו עזב את גולדן סטייט וחתם לארבע שנים בניקס תמורת 50 מיליון דולר. השוטינג גארד יאחד כוחות עם חבריו במכללת וילאנובה, ג'יילן ברונסון וג'וש הארט.

* לאמלו בול סיכם על חוזה מקסימום לחמש שנים בשארלוט שבהן יוכל להרוויח עד 260 מיליון דולר. הוא מצטרף לחבריו מדראפט 2020 טייריס האליברטון ודזמונד ביין שסגרו בסופ"ש האחרון חוזי מקסימום גם הם.

* מו ואגנר נשאר באורלנדו, וחתם לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר.

* ניו יורק שולחת את הפורוורד אובי טופין לפייסרס תמורת שתי בחירות עתידיות של סיבוב שני בדראפט.

* פטריק בברלי חתם לעונה אחת בפילדלפיה.

* מילווקי משאירה את ברוק לופז, הסנטר חתם לשנתיים תמורת 48 מיליון דולר. גם ג'יי קראודר יחתום לעונה אחת בבאקס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוסטין ריבס. GettyImages, GettyImages
לא רע אוסטין, חוזה לא רע. ריבס/GettyImages, GettyImages

*הלייקרס ממשיכים לעבוד, והצליחו להשאיר את דיאנג'לו ראסל, שסיכם על חוזה לשנתיים שבהן ירוויח 37 מיליון דולר, ופלינקה שומר על הפוינט גארד הפותח שלו. הלייקרס גם שמרו על רוי האצ'ימורה ואוסטין ריבס (ארבע שנים, 56 מיליון דולר, לא רע עבור שחקן שבקושי מצא קבוצה עד לפני כמה חודשים), וצירפו גם את הגארד גייב וינסנט (עוד אחד שלא נבחר בהדראפט) ואת הפורוורדים טוריאן פרינס וקאם קאדיש ואת הסנטר ג'קסון הייז, לשמחתו של לברון ג'יימס שהתגאה ברשתות החברתיות במהלכים של המועדון.

* תומאס בראיינט סיכם לשנתיים במיאמי וירוויח 5.4 מיליון דולר. הסנטר, 26, שהצטיין בוושינגטון אבל נפצע, הגיע ללייקרס אבל עבר ממנה לדנבר, שבה בקושי שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully