וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודס סיים חמישי, מחאות נגד הקבוצה הישראלית בטור דה פראנס

הטור יצא לדרך בבילבאו עם קריאות נגד ישראל, הצלחה לנציג הקנדי של פרמייר טק. אדם ייטס הקדים את אחיו התאום וניצח בקטע הראשון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

בצל המחאות האלימות בצרפת, טור דה פראנס יצא לדרך הערב (שבת) בכלל בבילבאו, כאשר הבריטי אדם ייטס ניצח בקטע הראשון (182.5 ק"מ מסביב לעיר הבאסקית) אחרי ספרינט בסיום מול אחיו התאום סיימון. טאדיי פוגצ'אר הסלובני, אלוף הטור ב-2020 ו-2021, סיים שלישי.

טיבו פינו הצרפתי הגיע רביעי והקנדי מייק וודס, נציג קבוצת ישראל פרמייר טק, סיים חמישי. עוד בקבוצה הישראלית: קורבין סטרונג האוסטרלי במקום ה-15, דילן טונס הבלגי 18 וניק שולץ האוסטרלי 68.

כצפוי, כמו במקרים קודמים של ביקור של נציגי ספורט ישראלים בחבל הבאסקים, גם הפעם בבילבאו היו מחאות נגד הקבוצה "ישראל פרמייר טק". כבר בהצגת הרוכבים המסורתית, ביום שלפני פתיחת המרוץ, הונפו דגלי פלסטין עם הופעתם של הישראלים על הבמה בבילבאו, וגם היום קראו ארגוני BDS להחרמת ישראל ואיסור השתתפותה במירוץ. "מטרת הקבוצה הישראלית וסילבן אדמס היא לטשטש את מדיניות האפרטהייד של ישראל ולעשות ספורט-וושינג לכיבוש", נכתב בקריאה להחרמה.

אדם ייטס רוכב אופניים בריטי, מנצח הקטע הראשון של טור דה פראנס 2023. רויטרס
המנצח הראשון. אדם ייטס/רויטרס
ריצ'רד קרפאס רוכב אופניים אקוודורי נפצע, טור דה פראנס 2023. רויטרס
לא נעים. ריצ'רד קרפאס/רויטרס

מי שלא ירצו לזכור את היום הזה הם אנריק מאס וריצ'רד קרפאס, שני מועמדים לטופ 10 שנפלו בירידה מחוף ויוורו. הספרדי היה היחיד שפרש בעקבות פציעה בכתף, בעוד האקוודורי קרפאס נפגע בשתי הברכיים, אבל התעקש לחזור אחרי טיפול ממושך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully