וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת ענק: אוקראינה הדיחה את צרפת ועלתה לחצי גמר היורו עד גיל 21

צמד של סודאקוב (32 בפנדל ו-44) ושער של בונדארנקו (86) הפכו יתרון של שרקי (19) עם 1:3 בדרך לסנסציה ומפגש מול ספרד (רביעי, 22:00, ספורט1) בקרב על הכרטיס לגמר עם העפלה ראשונה אי פעם למעמד

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת צרפת הצעירה - נבחרת אוקראינה הצעירה 3:1/ספורט 1

שלב רבע הגמר של יורו הצעירות הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם הפתעה ענקית כשאוקראינה הדיחה את נבחרת צרפת עם 1:3 מרשים ועלתה לחצי הגמר, שם תתמודד מול נבחרת ספרד. קודם לכן, אנגליה העפילה לשלב הבא עם 0:1 על פורטוגל שסידר לה מפגש מול הנבחרת הצעירה של ישראל.

גאורגי סודאקוב, שחקן נבחרת אוקראינה הצעירה. MIHAI BARBU, GettyImages
מגיבורי הערב. סודאקוב/GettyImages, MIHAI BARBU

מארחת הטורניר האולימפי לא זכתה ביורו הצעירות מאז 1988 והיא תמשיך לחכות לאליפות אירופה הבאה אחרי הדחה מפתיעה כבר בשלב רבע הגמר. אחרי ששמרה על מאזן מושלם עם 3 ניצחונות בשלב הבתים, הנבחרת הצרפתית קיוותה לנצל את החלק ההתקפי המגוון והקטלני שלה בדמותם של בראדלי ברקולה, אמין גואירי וריאן שרקי שגם כבש את השער הראשון של הטריקולור (19) בסיומה של התקפה נפלאה.

ללא מייקל אוליסה ומאנו קונה שנפצעו ויתכן כי יעדרו למשך תקופה ארוכה, צרפת ראתה את גאורגי סודאקוב משווה מהנקודה הלבנה (32) והופך את התוצאה (44) רגע לפני הירידה למחצית עם שער מתוך הרחבה. הלחץ הצרפתי המשיך במחצית השנייה עם חילופים התקפיים ובדקה ה-81 נראה היה שזה השתלם לטריקולור כשאליה וואהי כבש מקרוב את השוויון הדרמטי, אך מערכת ה-VAR שנכנסה לשימוש רק בשלב רבע הגמר מנעה מצרפת לחגוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיכאילו מודריק, שחקן נבחרת אוקראינה הצעירה. MIHAI BARBU, GettyImages
סנסציה אוקראינית. מודריק ושרקי/GettyImages, MIHAI BARBU

בדקה ה-86 הסיפור נחתם כשאולקסנדר נזארנקו מצא את ארטם בונדארנקו ברחבה והקפטן האוקראיני הקפיץ מעל השוער בדרך לחצי הגמר. זה הספיק עבור הנבחרת האוקראינית שרשמה סנסציה מדהימה עם העפלה ראשונה אי פעם ל-4 האחרונות באליפות אירופה עד גיל 21, שם תפגוש את ספרד שעברה את שוויץ בהארכה. צרפת עם הדחה מפתיעה שוב לא תתקרב אפילו לגמר, שם הייתה בפעם האחרונה רק בהפסד לצ'כיה ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully