וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל פרמייר טק" מוכנה לטור דה פראנס: "ההרכב הכי חזק שהעמדנו"

מירוץ הרכיבה היוקרתי ייצא לדרך היום בבילבאו, הקבוצה הישראלית הציבה לעצמה יעד לנצח לפחות בקטע אחד אחרי ההצלחה בשנה שעברה: "צפויה מלחמה ענקית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

מירוץ האופניים היוקרתי בעולם, הטור דה פראנס, יוצא לדרך היום (שבת), כאשר כפי שקרה מספר פעמים בשנים האחרונות גם השנה הקטע הראשון נערך מחוץ לצרפת. השנה מי שזכתה לכבוד היא בילבאו, שבחבל הבאסקים בספרד.

הקטע היום שאורכו 182 קילומטר נחשב לאחד הקשים בהיסטוריה של הטור, והוא כולל חמש עליות מדורגת כשארבע האחרונות צפויות לדלל את שורת הרוכבים שתתמודד על הניצחון ותכריע מי יזכה היום בחולצה צהובה.

קבוצת "ישראל פרמייר טק". ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
קבוצת "ישראל פרמייר טק"/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג

הקבוצה הישראלית, "ישראל פרמייר טק", ערוכה לפתיחת הטור עם שאיפות גדולות משלה כאשר מייק וודס הקנדי, דילן טאונס הבלגי והצעיר קורבין סטרונג הם המועמדים של הקבוצה להלחם על ניצחון היום. "זו השאיפה שלנו" אמר המנהל הספורטיבי של הקבוצה סטיב באוור, "צפויה מלחמה ענקית. אנחנו לא משלים את עצמנו".

"ישראל פרמייר טק" שמה לה למטרה לנסות להביא ניצחון לפחות בקטע אחד בטור הזה לאחר ההישג האדיר שלה בטור 2022 במהלכו השיגה שני נצחונות. "זה ההרכב החזק ביותר שהעמדנו עד כה", אמר בעלי הקבוצה סילבן אדמס. נותר לראות אם הציפיות גם יתממשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully