וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בעוד שנה: מכבי תל אביב הודיעה לחמישה שחקנים לחפש קבוצה

1.7.2023 / 13:00

כוכבי קבוצת הנוער שהתאמנו השבוע עם הבוגרת התבקשו למצוא יעד להשאלה ולא ייצאו למחנה האימונים. הצהובים מקווים שימצאו מקום בליגת העל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה אתמול (שישי) לחמישה שחקנים בני 19 שמתאמנים עם הקבוצה כי הם צריכים לחפש קבוצה לעבור אליה בהשאלה לקראת העונה הקרובה. מדובר ברוי נאווי, בר לין, אוראל באייה, עילאי תומר ואדיר קורדובה. כל החמישה שיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנוער של המועדון והחלו להתאמן בשורות הקבוצה הבוגרת תחת רובי קין בשבוע החולף.

במועדון מעדיפים שהם יושאלו לקבוצות בליגת העל ויצברו דקות משחק, כדי שבעתיד יוכלו לנסות ולמצוא לעצמם מקום בשורות הקבוצה הראשונה של המועדון. נאוי, הקשר האחורי, היה שותף מלא להישג של הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו וגם כבש שער.

בעונה שעברה היה מלך שערי קבוצת הנוער עם עשרה כיבושים וכל זאת כאמור מהעמדה האחורית בקישור. לין, שכבש שמונה שערים במדי קבוצת הנוער של מכבי תל אביב בעונה שעברה, משחק בקישור המרכזי ונחשב לפוטנציאל גדול. באחרונה חתם על חוזה ארוך טווח במועדון והוא צפוי לשחק בעונה הבאה כמושאל בליגת העל.

אוראל באייה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התבקש לחפש השאלה. באייה/ברני ארדוב

באיה, שחקן הכנף, היה פצוע בעונה שעברה ולא שיחק הרבה בקבוצת הנוער. הוא כבר זכה לשחק בקבוצה הבוגרת תחת מלאדן קרסטאיץ' ובמועדון מאמינים שהוא יכול להתפתח בעתיד ולחזור למכבי תל אביב.

תומר משחק כמגן ימני ומאחר שמכבי תל אביב צפויה להחתים מגן ימני זר ויש לה כגיבוי גם את גיא מזרחי, הוא צפוי לשחק כמושאל בקבוצה אחרת. קורדובה הבלם לא יכול למצוא לעצמו מקום בקבוצה הראשונה בעונה הבאה מאחר שיש למכבי תל אביב הרבה בלמים בסגל.

כל החמישה יוכלו להמשיך להתאמן בשורות הקבוצה עד שימצאו קבוצות אליהן יושאלו. הם לא צפויים לצאת למחנה האימונים בספרד ביום ראשון הבא ויזכו לתנאי אימון כאן בארץ בזמן שהקבוצה תשהה במחנה בחו"ל.

בשלב הזה ימשיכו להתאמן עם הקבוצה שחקנים שהושאלו בעונה שעברה לקבוצות אחרות כמו נדב נידם, בר כהן, אור רויזמן וכאמור גם גיא מזרחי. רוי רביבו שהיה מושאל להפועל ירושלים חוזר מהדלת הראשית לקבוצה וייאבק עם אופיר דוידזאדה על עמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully