וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתערות בבלגרד: פרטיזן הגישה הצעה לסלוקאס, תאודוסיץ' בדרך לכוכב האדום

אוברדוביץ' בעקבות היווני שקיבל הצעה גם מפנרבחצ'ה, מעקב גם אחרי מירוטיץ'. הרכז הוותיק קרוב לסיכום אצל האדומים

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

ביורוליג אישרו כי 18 הקבוצות ששיחקו במפעל בעונה שעברה ימשיכו בו גם לעונה הבאה, וזה נתן את האות למירוץ חימוש ברחבי היבשת. שתי קבוצות שבינתיים מסתערות על השמות הבכירים בשוק הן שתי הנציגות של בלגרד במפעל - פרטיזן והכוכב האדום.

נתחיל בפרטיזן, שלפי "באסקטניוז" הגישה הצעה רשמית לקוסטאס סלוקאס. היווני הוותיק סיים את חוזהו באולימפיאקוס, ולאחר שקיבל הצעה בסך 4 מיליון יורו לשנתיים מהאקסית פנרבחצ'ה, כעת גם ז'ליקו אוברדוביץ' שאימן אותו בטורקיה מעוניין להחתימו.

השאיפות הגבוהות של פרטיזן לא נעצרות שם, ולפי דיווח בסרביה הקבוצה מעוניינת להנחית את לא אחר מאשר ניקולה מירוטיץ'. הכוכב מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בברצלונה, בקטאלוניה מסמנים לו את הדרך החוצה אך טרם הושג סיכוי בנוגע להתרת החוזה. פרטיזן עוקבת אחרי ההתפתחויות, והיא כעת מצטרפת לרשימה ארוכה של מחזרות שכוללת גם את היריבה העירונית הכוכב האדום, מילאנו, אולימפיאקוס ומונאקו.

מילוש תאודוסיץ', שחקן וירטוס בולוניה. Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio, GettyImages
בדרך לסגירת מעגל. תאודוסיץ'/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio

בצד השני של העיר, בכוכב האדום קרובים לסיכום עם מילוש תיאודוסיץ'. הרכז בן ה-36 יעזוב את וירטוס בולוניה והוא צפוי לחתום על חוזה לשנה עם אופציה לאחת נוספת בקבוצה שהוא אוהד. בכך ישוב הסרבי לשחק במולדתו אחרי 16 שנה.

עוד ביורוליג, פנאתינייקוס המתחדשת מחפשת "פליט" NBA לחיזוק עמדה 2, זאת לאחר שהחתימה את לוקה וילדוסה ומתיאס לסור. השם שסומן ביוון לפי ה-"SDNA" הוא ברין פורבס, ששיחק שבע שנים ב-NBA וזכה באליפות עם מילווקי לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully