וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.7: וואה הוצג ביובנטוס, ברוזוביץ' יחתום באל נאסר

האמריקאי עבר מליל, אינטר השלימה את צירוף תוראם והקרואטי יצטרף לרונאלדו בערב הסעודית. וגם: סובוסלאי נחת בליברפול לקראת מעברו מלייפציג, ברצלונה נפגשה עם ארדה גולר, הוריו ונשיא פנרבחצ'ה

גיא לוזון, דניאל פרץ ואוסקר גלוך בריאיון אחרי העלייה לחצי גמר היורו/ספורט1

יירכש מלייפציג עבור 70 מיליון יורו. דקו נפגש עם ארדה גולר ונשיא פנרבחצ'ה בניסיון להעבירו לברצלונה, מוריניו רוצה את רנאטו סאנצ'ס, אל נאסר של רונאלדו קרובה להחתמת מאמן

העברות

* טים וואה השלים את מעברו ליובנטוס. האמריקאי בן ה-23 נרכש מליל עבור 12 מיליון יורו ויהיה הנציג השני בתולדות המשפחה שצפוי לככב בסרייה A, אחרי שעשה זאת אביו, ג'ורג', בסוף שנות התשעים במילאן.

* אינטר הודיעה על החתמתו של מרכוס תוראם לחמש שנים. שחקנה של נבחרת צרפת הצטרף בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו במנשנגלדבאך.

* סביליה הכריזה על צירופו של אדריה פדרוסה, מגן שמאלי בן 24 שמגיע אליה אחרי ירידת ליגה עם אספניול.

* צ'לסי החתימה את דייגו מוריירה, שחקנה בן ה-18 של בנפיקה שבימים אלה מייצג את נבחרת פורטוגל ביורו עד גיל 21

* טוטנהאם מכרה ללסטר את הקשר הארי ווינקס עבור 10 מיליון פאונד. השועלים הודיעו בנוסף על החתמת הבלם קונור קודי, ששיחק כמושאל באברטון ונרכש מוולבס עבור 7.5 מיליון פאונד.

* טורינו החתימה את ראול בלאנובה, שהושאל בעונה החולפת מקליארי לאינטר ואף שותף בגמר ליגת האלופות.

* אחרי שליברפול הפעילה את סעיף השחרור שלו בלייפציג בסך 70 מיליון יורו, דומיניק סובוסלאי נחת בעיר. הקשר ההונגרי יעבור בדיקות רפואיות ויחתום כרכש החדש של יורגן קלופ.

טים וואה נבחרת ארצות הברית חוגג. רויטרס
בעונה הבאה ביובנטוס. וואה/רויטרס
רנאטו סאנצ'ס שחקן פריז סן ז'רמן. EMMANUEL DUNAND / AFP, GettyImages
בקרוב אצל מוריניו? רנאטו סאנצ'ס/GettyImages, EMMANUEL DUNAND / AFP

שמועות

* מרצלו ברוזוביץ' הקרואטי תועד בפגישה עם ראשי אל נאסר וסיכם על מעברו לקבוצה. אחרי שסירב להצטרף לברצלונה על פי הדיווחים, קשר אינטר אמור לחתום לשלוש שנים בקבוצה הסעודית תמורת 27 מיליון יורו לעונה. אינטר תקבל עבורו 18 מיליון יורו.

* דקו, שהצטרף לאחרונה להנהלת ברצלונה, נסע לאיסטנבול כדי לפגוש את ילד הפלא מפנרבחצ'ה ארדה גולר, את הוריו ואת נשיא המועדון עלי קוצ'. הצדדים דנו באפשרות שאלופת ספרד תשלם הקיץ את חלק מסעיף השחרור של בן ה-18, העומד על 17.5 מיליון יורו, תשאיר אותו לעונה נוספת בטורקיה ובקיץ הבא תשלים את הסכום.

* ויאריאל ופנרבחצ'ה הגישו הצעות על שוער נבחרת קרואטיה דומיניק ליבאקוביץ', זאת לאחר שקבוצתו דינמו זאגרב סירבה ל-6 מיליון יורו מפיורנטינה לפי פבריציו רומאנו.

* בוטאפוגו הברזילאית הודיעה על עזיבת המאמן לואיס קסטרו, שצפוי להתמנות למאמנו החדש של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר הסעודית. קסטרו עבד בעבר גם בשחטאר דונייצק, שם אימן את מנור סולומון.

* רומא רוצה לשוב העונה לטופ 4 בליגה האיטלקית וסימנה מספר מטרות. הג'אלורוסי מעוניינים לצרף את שוער בטיס רוי סילבה, ונאבקים עם היריבה העירונית לאציו על שירותיו של ולנטין קסטיאנוס, החלוץ שהבקיע העונה רביעייה נגד ריאל מדריד במדי ג'ירונה. במועדון מעוניינים גם בקשר נבחרת איטליה דוידה פראטסי מססואולו, אך הוא מבוקש במספר קבוצות בארץ המגף וברומא נערכים לאפשרות שלא יגיע. למקרה שכזה הם סימנו את רנאטו סאנצ'ס מפריז סן ז'רמן - אותו המאמן זוז'ה מוריניו מאוד רוצה להנחית בקבוצה.

* מגן מארסיי סיאד קולאסינאץ' ימריא לאיטליה בתחילת השבוע ויחתום באטאלטה.

* לוברו מאייר הקרואטי עשוי לעבור לגרמניה. קשר ראן הצרפתית במו"מ עם וולפסבורג ובאייר לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully