וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הקיצוץ: הפועל באר שבע מבקשת תיאום ציפיות מול חמד

1.7.2023 / 10:30

החלוץ נמצא ברוטציית החלוצים מאחורי קלימלה ותורג'מן, וכדי להימנע ממצב של שחקן מתוסכל בסגל, במועדון רוצים לוודא שהוא שלם עם מעמדו עוד לפני השיחות על שכרו. ספורי ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים, החתמת הראל שלום תיסגר לפני הטיסה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

בניגוד לדור מיכה שהתבקש למצוא קבוצה חדשה, לא ייצא מחר (ראשון) למחנה האימונים של הפועל באר שבע ועשוי לסגור בבית"ר ירושלים כשאלונה ברקת משלמת את ההפרש בין החוזים, הסיפור מול תומר חמד אחר. החלוץ הוותיק הוא מהמשתכרים הגבוהים במועדון ועוד בטרם הרצון שהוא יקצץ בשכרו לקראת העונה הבאה, בהפועל באר שבע מבקשים לקיים איתו תיאום ציפיות אחרי מה שאירע בין הצדדים בעונה שעברה.

חמד התנהל למופת לאורך כל העונה שעברה, אבל לא הסתיר גם את אכזבתו מכך שהפך לחלוץ ספסל ולעתים בקצה הספסל. גם לקראת העונה הקרובה, המעמד של החלוץ שעשה קריירה אדירה לא אמור להשתנות. פטריק קלימלה הוא החלוץ המוביל של הפועל באר שבע ולצידו יהיה אלון תורג'מן כחלוץ שני. כך לפחות יהיה בהתחלה.

במצבו כעת חמד ישמש כחלוץ השלישי אחרי השניים ובהפועל באר שבע מבקשים עוד לפני שמדברים איתו על קיצוץ לשמוע ממנו שהוא יכול להשלים עם המצב הזה. איש במועדון לא רוצה להרגיש גם בעונה הבאה שחמד מצוברח, ולכן עוד לפני עניין הקיצוץ המטרה היא שהחלוץ שעוד יכול לתרום לא מעט לקבוצה יסתובב בתחושה שהוא שלם עם היררכיית החלוצים הנוכחית.

חלוץ הפועל באר שבע תומר חמד. מאור אלקסלסי
נדחק הצידה. חמד/מאור אלקסלסי

מיכה כאמור לא ימריא מחר למחנה בפולין וביוון. זה יהיה מחנה מסוג אחר, ארוך מאוד. הפועל באר שבע תמריא מחר בערב לקראקוב ותשהה בעיר הפולנית עד יום חמישי הבא. באחד עשר ימי המחנה היא תערוך ארבעה משחקי אימון. בחמישי הבא תטוס הקבוצה לאתונה ולמחרת ביום שישי תקיים משחק אימון מול פנאתינייקוס. בשבת, בעוד שבועיים תשוב הקבוצה לארץ ותתכונן למשחק הראשון הרשמי מול מכבי תל אביב במסגרת גביע הטוטו, משחק שגם ישמש כהכנה אחרונה לפתיחת מוקדמות הקונפרנס ליג בסוף החודש.

מי שיצטרף מחר לנסיעה לפולין הוא רמזי ספורי שקיבל חופש עד כה מאחר שהיה חלק מנבחרת ישראל למשחקים מול בלארוס ואנדורה. גם שגיב יחזקאל היה עם הנבחרת הלאומית, אבל הוא לא אמור להצטרף מחר לנסיעה וכנראה יקבל עוד כמה ימי חופש.

במועדון מקווים לסגור מחר סופית את עניין צירופו של הראל שלום, שאמור להיות המגן השמאלי המחליף להלדר לופס. יש עדיין עניין בירוקרטי מול שלום והפועל ירושלים ובמידה שהוא ייפתר מחר הוא יצטרף לטיסה לפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully