וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חוב כבד: "נשיא סביליה העמיד את כל השחקנים למכירה"

לתדהמת הצוות המקצועי, נשיא מחזיקת הליגה האירופית החליט על צעד חריג בעקבות חוב של 90 מיליון יורו. האנדלוסים הציעו שחקנים למנצ'סטר יונייטד, בונו מבוקש באל נאסר של רונאלדו

תקציר גמר ליגה אירופית: סביליה - רומא/ספורט1

העונה החולפת הייתה לא פשוטה עבור סביליה שדשדשה ברוב 2022/23 בחצי התחתון של הטבלה בספרד, אך הסיום היה הכי מתוק שאפשר. בליגה סיימו האנדלוסים במקום ה-12, אולם הם הבטיחו את המקום בליגת האלופות עם זכייה נוספת בליגה האירופית, שביעית בהיסטוריה, אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים בגמר נגד רומא.

בעקבות הזכייה בליגה האירופית סביליה תשובץ לדרג הראשון בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, אך לאור החדשות שהתפרסמו בספרד, ייתכן כי הרבה קבוצות מהדרגים הנמוכים ביותר ישמחו מאוד לקבל אותה. בדיווח שפורסם ב"רדיו מארקה" נטען כי נשיא המועדון פפה קסטרו הודיע לצוות הניהולי והמקצועי כי בעקבות חוב בסך 90 מיליון יורו, כל שחקני הסגל עומדים למכירה כבר בקיץ הקרוב.

גונסאלו מונטיאל שחקן סביליה חוגג. רויטרס
מכירת חיסול על הפרק? שחקני סביליה בגמר הליגה האירופית/רויטרס

הבשורה הזו התקבלה די בהפתעה עבור הצוות שלא ידע על כך מראש. המנהל הספורטיבי הקודם מונצ'י, שהחליט לעבור לאסטון וילה אחרי 21 שנים (בשתי קדנציות) מוצלחת באנדלוסיה, היה מודע לחוב ובעקבות אי הסכמתו עם הנשיא למכור שחקנים ככל הנראה בחר לעזוב לפרמיירליג.

בדיווח נטען כי אפילו שתי מכירות המוגדרות כ"משמעותיות" לא יספיקו כדי לכסות את החוב, זאת משום שבמקום העוזבים תצטרך הקבוצה לצרף שחקנים חדשים ולהעמיד סגל ראוי לקראת ההשתתפות באלופות. לפי הדיווח סביליה יצרה קשר עם קבוצות רבות באירופה והציעה להן את השחקנים שלה, בדגש על קבוצות הפרמיירליג ובמיוחד מנצ'סטר יונייטד.

ב"סקיי" דווח כבר לפני מספר ימים כי פולהאם במגעים להחתמת לוקאס אוקמפוס תמורת 15 מיליון יורו, בעוד השוער יאסין בונו מבוקש באל נאסר הסעודית. אם שוער נבחרת מרוקו אכן יעשה את המעבר למדינה המוסלמית, הוא יתאחד עם כריסטיאנו רונאלדו שעליו גבר ברבע גמר המונדיאל האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully