וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא תורחק מהאלופות, שחרור אומטיטי חסך 20 מיליון יורו

אופ"א הבהירה שלא מצאה מספיק עדויות מ"תיק נגריירה" שיצדיקו השעייה, אך הסכנה עלולה לשוב אם יחולו שינויים בפרשה. במועדון רוצים להמשיך לשחרר שחקנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

ברצלונה אמנם הצליחה להנחית בקטאלוניה רכש מרשים בדמותו של קפטן מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן, אך לאור המצבה הכלכלי הנגרר משנים קודמות, היא עדיין לא יכולה להתחרות בכספים של שאר ענקיות היבשת. בזמן שהיא מנסה גם להיפטר ממספר שחקנים שאינם בתכניות של המועדון, אלופת ספרד קיבלה בשורה נהדרת מאופ"א שתשרת אותה מקצועית וגם כלכלית.

לפי דיווח ב"קאדנה סר", ברצלונה קיבלה אישור רשמי מהתאחדות הכדורגל האירופית כי היא תוכל להשתתף בעונה הבאה בליגת האלופות. ועדת האתיקה של אופ"א ניהלה חקירה כנגד הבלאוגרנה בעקבות "תיק נגריירה", והיא כבר הודיעה למועדון שלא מצאה הוכחות המצדיקות הרחקה. הארגון מסר לברצלונה כי עדיין חסר להם מידע באשר להליך הפלילי שעדיין מתנהל, וב"אס" הוסיפו כי אם יתגלו בהמשך עדויות חריגות בנוגע לתיק, הוא יוכל להשית עונש גם במהלך עונת המשחקים. ברצלונה תשובץ בדרג הראשון של הגרלת שלב הבתים שתתקיים ב-31 באוגוסט, ובכך תימנע ממפגש מוקדם מול קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, נאפולי ופריז סן ז'רמן.

כזכור, "תיק נגריירה" עוסק בתשלום שהעביר המועדון לחוסה מארה אנריקס נגריירה, ששימש בין 2001 ל-2018 כסגן הנשיא של ועדת השיפוט בספרד. החשד הוא שהכסף הגיע לכאורה לשופטים והוביל להטיות תוצאות לטובתה. ברצלונה טוענת להגנתה כי התשלום היה עבור סדרה של דוחות טכניים על שיפוט, תופעה שאינה חריגה בקרב מועדונים גדולים.

סמואל אומטיטי. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
חיסכון עצום. אומטיטי/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

בינתיים, ברצלונה הצליחה לשחרר 20 מיליון יורו מתקציב השחקנים בזכות שחרורו של סמואל אומטיטי שאתמול (שישי) הפך לרשמי. הבלם הצרפתי, שהרשים בשנותיו הראשונות בקאמפ נואו אך בהמשך התדרדר והשנה הושאל ללצ'ה האיטלקית, קיבל הודעה על התרת חוזהו שהיה אמור להסתיים בעוד שלוש שנים.

הנשיא לשעבר ג'וספ מריה ברתומיאו החתים את אומטיטי על הארכת חוזה ב-2018 על אף שהבלם סחב פציעה בברך, וזאת כדי להיפטר מסעיף השחרור הנמוך בסך 60 מיליון יורו. אומטיטי התקשה להתגבר על הפציעה, ובחורף 2022 סיכם על הארכת החוזה בתמורה לקיצוץ בשכר כדי לרשום את פראן טורס.

כעת הקיצוץ יאפשר לברצלונה לרשום עוד שחקנים שיגיעו למועדון, אך במועדון לא מתכוונים לעצור שם. אלופת ספרד תנסה להיפרד מפרנק קסייה ומארבעה שחקנים שהיו מושאלים בעונה החולפת - קלמון לנגלה, סרג'יניו דסט, ניקו גונסאלס ואלכס קויאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully