וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבק ה-WWE שנפצע בזירה ונותר משותק הלך לעולמו בגיל 54

מת דארן "דרוז" דרוזדוב, שנפגע בעמוד השדרה ונותר משותק מצוואר ומטה 24 שנה: "הוא חי כדי למצות כל יום עד תום. היה חיובי למרות המצוקה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

עולם ה-WWE נפרד מיותר מדי מתאבקים בגיל צעיר לאורך השנים, והלילה (בין שישי לשבת) הצטרף אחד נוסף לרשימה - דארן דרוזדוב שהיה ידוע בענף בכינויו "דרוז". המתאבק סיים את חייו בגיל 54, כאשר ב-24 השנים האחרונות הוא היה משותק בעקבות פציעה קשה שספג במהלך אחד הקרבות.

דרוזדוב התחרה ב-WWE בסוף שנות התשעים, ובמסגרת קרב שקיים ב-1999 הוא הוטח על הקרקע על ידי יריבו במהלך המכונה "פאוורבומב", נפצע בעמוד השדרה ובעקבות כך נותר משותק מצוואר ומטה לשארית חייו. אגב, לדרוזדוב גם הייתה קריירה קצרה כשחקן פוטבול, כאשר ב-1993 ערך שש הופעות במדי דנבר ברונקוס.

מתאבק ה-WWE דארן "דרוז" דרוזדוב. טוויטר, צילום מסך
עוד מתאבק שהלך לעולמו בגיל צעיר. דרוזדוב/צילום מסך, טוויטר

"אין דרך לתאר את תחושת האובדן והעצב שאנו מרגישים כעת", מסרה משפחתו של דרוזדוב בהודעה על דבר מותו, "בגישה שלו הוא חי כדי למצות כל יום עד תום למרות שהוא היה משותק 24 שנים. מילותיו מתארות את החיוביות שלו בזמן שהיה במוצקה: 'תמיד יש עוד יום. רק בגלל שאני משותק ותקוע בכיסא גלגלים, לא אומר שהסתיימו החיים שלי. למדתי לחיות שוב".

אגדת ה-WWE ושחקן הקולנוע דוויין "דה רוק" ג'ונסון הצטרף לרשימת המספידים: "אני כל כך מצטער לשמוע שאחד מאחינו לזירה הלך מאיתנו. הוא בחור נהדר, אישיות גדולה וכישרון גדול. תמיד דיברנו אחד עם השני על פוטבול ודיג. אני שולח אהבה, כוח ואור למשפחה שלו. נוח על משכבך בשלום אח".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully