וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל ת"א שלחה אוהד למגעים עם זהבי, מכבי ת"א שלחה את ג'ורדי"

אבי זהבי, אחיו של ערן, התייחס למאבקים על שירותיו של החלוץ כשחזר לישראל ב-2013: "הפועל העדיפה את אלמוג כהן, מכבי סגרה עסקה. מכבי חיפה לא הייתה לשנייה בשיחות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2023/24 עם מאמנה החדש רובי קין, שמונה יממה בלבד לאחר שאייטור קראנקה סיים את תפקידו. הצהובים סיימו עונה מאכזבת מבחינתם במקום השלישי, והעונה ירצו להחזיר את צלחת האליפות לקריית שלום אחרי שלוש שנים בשליטת מכבי חיפה.

ערן זהבי עדיין מחפש תואר ראשון מאז שחזר לליגת העל בקיץ שעבר, אך בינתיים ברשתות החברתיות חזר לדיון המאבק על שירותיו אי שם ב-2013, אז הגיע לקדנציה הראשונה והמוצלחת במכבי תל אביב שנמשכה שלוש עונות וחצי. אחיו של ערן, אבי זהבי, התייחס לשמועות בנוגע לקרב בין הקבוצות המובילות דאז, וכיצד בסופו של דבר נחת ערן בצד הצהוב של תל אביב.

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
השתלשלות האירועים נחשפת. זהבי/אריאל שלום

לאחר שבשידור ב"רדיו חיפה" נטען כי בזמנו ערן זהבי "התחנן" כדי לשחק במכבי חיפה עם חזרתו לישראל, אבי זהבי טען אחרת וחשף מה קרה בימיו האחרונים של החלוץ כשחקן פאלרמו האיטלקית. "אתם טועים ומטעים, ישבנו בסלון בפאלרמו וראינו את השידור של הדרבי", צייץ זהבי בחשבון הטוויטר שלו. "בסיום המשחק ג'ורדי קרויף (המנהל הספורטיבי של הצהובים דאז) התקשר לסוכן קצב ורצה להחזיר את ערן. גם הפועל תל אביב רצתה".

אז מה היה ההבדל בין המגעים עם הצהובים לבין אלה עם הקבוצה שממנה יצא זהבי לאיטליה? לפי אבי זהבי, "הפועל תל אביב שלחה אוהד משער 5 שינהל את המשא ומתן, מכבי תל אביב שלחה את ג'ורדי קרויף. הפועל העדיפה את אלמוג כהן, מכבי סגרה את העסקה. מכבי חיפה לא הייתה לשנייה בשיחות".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully