וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר של תורג'מן וגלוך: הבלם הענק שהפך ל"חומה של גאורגיה"

סאבה סאזונוב הפך ביורו הצעירות לאחד השמות החמים בפנקסים של הסקאוטים, ובגרמניה ואיטליה כבר נאבקים על שירותיו. הערב (שבת, 19:00, ספורט1) הוא ינסה לעצור את הכוכבים של לוזון: "נעבור את המחסום הזה"

עדן קארצב מדבר לקראת משחקה של הנבחרת הצעירה מול גאורגיה/לירן שכנר, אורי אוזן, ספורט1

הנבחרת הצעירה מתפללת לקבל עוד כמה רגעים של קסם מאוסקר גלוך ודור תורג'מן, כנראה שני שחקני ההתקפה הבולטים ביותר שלה, אבל במשחק הערב (שבת, 19:00, ספורט1) ברבע הגמר מול גאורגיה, הם צפויים להיתקל בחומה בצורה. בדרך שלהם לאולימפיאדה ינסה לחצוץ לא רק גיורגי ממרדשווילי, אחד משוערי העתיד באירופה, אלא גם בלם גדול מימדים שהוגדר על ידי הסקאוטים בטורניר כ"חומה של גאורגיה".

הכירו את סאבה סאזונוב, בלם דינמו מוסקבה בן ה-21, 194 סנטימטרים של אתלטיות ועוצמה, שהפך בטורניר לאחד השמות הכי חמים בפנקסים של קבוצות בכירות באירופה. סאזונוב מנוסה למדי ביחס לגילו, משמש שחקן הרכב קבוע בדינמו מוסקבה וכבר הספיק לערוך שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של גאורגיה.

ג'ושוע זירקזי, נבחרת הולנד, מול סאבה סאזונוב, נבחרת גאורגיה. Eric Verhoeven, GettyImages
אימת החלוצים. סאזונוב מול ג'ושוע זירקזי/GettyImages, Eric Verhoeven

הוא גדל ברוסיה לאם גאורגית ואב רוסי, ובחר לייצג את גאורגיה למרות שרוסיה חיזרה אחריו נמרצות. סאזונוב מצטיין במאבקים אוויריים וגובר בעזרת הפיזיות שלו על חלוצים מוכשרים ומוכחים לאורך הטורניר.

היכולת הטובה הפכה אותו בימים האחרונים למועמד חם לעבור לאחת הליגות הבכירות ביבשת. תג המחיר שלו באתר "טרנספרמרקט" אמנם עומד על 2.5 מיליון יורו בלבד, אבל לפי הדיווחים המבורג כבר הציעה 7 מיליון, וקבוצות בכירות בסרייה A אף מוכנות להציע סכומים גבוהים יותר.

לקראת המשחק הערב, אמר סאזונוב: "צלחנו בית קשה מאוד בזכות האחדות והאמונה שלנו. אנחנו מודעים לכך שנבחרת ישראל מראה לוח לחימה וקשיחות כמו שלנו, הם אוהבים לצאת להתקפות מעבר מסוכנות, אבל קשה מאוד לעצור אותנו ואני מאמין שנעבור את המחסום הזה. האולימפיאדה היא החלום של כולנו, ולא נשקוט עד שנגשים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully