וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא השתנה": גם בבלגיה, גיא לוזון "משתיק את המבקרים"

ההצלחה של מאמן הנבחרת הצעירה החזירה את התקשורת הבלגית לימיו בסטנדרד ליאז': "הוא עדיין משתולל על הקווים, עדיין מוחצן בצורה מוגזמת - אבל יחסי האנוש המצוינים הפכו אותו לדמות מוערכת"

עדן קארצב מדבר לקראת משחקה של הנבחרת הצעירה מול גאורגיה/לירן שכנר, אורי אוזן, ספורט1

אחרי שנים רצופות באכזבות וכישלונות, ייתכן שגיא לוזון סוף סוף עולה על הדרך המלך. המאמן המושמץ זוכה לעדנה מחודשת בזכות ההצלחה עם הנבחרת הצעירה, זוכה להערכה שלא קיבל בעבר, ומסתבר שמקבל תשומת לב תקשורתית גם בחו"ל.

הערב, לקראת משחקה הגורלי של הנבחרת נגד גאורגיה ברבע גמר היורו (שבת, 19:00, ספורט1), פורסמה באתר הבלגי "Walfoot" כתבה אודות לוזון והצלחתו.

"חובבי הכדורגל בבלגיה זוכרים היטב את לוזון, שהותיר חותם בסטנדרד ליאז' לא בהכרח בזכות שיטת משחק יוצאת דופן או יכולות אימון מיוחדות, אלא בעיקר בגלל הטפרמנט שלו. מסתבר שהוא כלל לא השתנה. לוזון עדיין חם מזג, עדיין משתולל על הקווים, עדיין מוחצן, לעתים בצורה מוגזמת", כתבו. "העיתונאים הישראלים בטביליסי מסכימים שהוא באמת לא השתנה. לוזון עדיין קרוב מאוד לשחקנים שלו, ועכשיו הוא רוצה להצעיד את ישראל לאולימפיאדה. אם הוא יעשה את זה, זה יהיה ההישג הכי גדול שלו מאז עזב את סטנדרד".

גיא לוזון חוגג את שער הניצחון של הנבחרת הצעירה. ספורט1, צילום מסך
כמו פעם. לוזון חוגג מול צ'כיה/צילום מסך, ספורט1
גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
היו ימים. לוזון בליאז'/GettyImages

כזכור, לוזון אימן את סטנדרד ליאז' בעונת 2013/14, והצעיד אותה למקום השני בליגה הבלגית. גם בבלגיה לוזון נחשב לדמות מושמצת יחסית, ומינויו נתפס בזמנו בעיקר כמחווה של הבעלים דאז רולאן דושאטלה לסוכן השחקנים דודו דהאן, שייצג את לוזון.

"בליגה הישראלית הוא לא הצליח במיוחד למרות שקיבל קבוצות בכירות כמו הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. אבל עכשיו לוזון משתיק את המבקרים, גם בבלגיה וגם בישראל", הוסיפו בכתבה. "טענו שהוא קיבל את המינוי לנבחרת רק בזכות ייחוסו המשפחתי, אבל כעת הוא זוכה להערכה מחודשת, גם אם צריך לזקוף אותה בעיקר ליחסי האנוש המעולים שלו, ולא מעבר לכך. האם הוא ימשיך להפתיע נגד גאורגיה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully