וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל חושף: "רונאלדו זעם בכל פעם שלא כבש. גם אחרי ניצחונות 0:5"

הוולשי חושף כיצד נראים החיים לצד הכוכב הפורטוגלי: "היו לו רגעים בחדר ההלבשה. עבור הרבה אנשים הוא יכול להיראות מפחיד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

אחרי שפרש מכדורגל בחודש ינואר האחרון, גארת' בייל לא חושש לחשוף פרטים מסקרנים על עברו. כך, למשל, חשף היום (שישי) בריאיון סודות עסיסיים מחדר ההלבשה של ריאל מדריד, כולל על כריסטיאנו רונאלדו.

בייל ששיתף פעולה עם הכוכב הפורטוגלי במדי הבלאנקוס בין 2013 ל-2018, כשרונאלדו עזב את המועדון, סיפר: "הוא היה בסדר גמור בתור בן אדם, למרות שהיו לו את הרגעים שלו. חווינו איתו כל מיני רגעים בחדר ההלבשה. למשל, אם ניצחנו 0:5 והוא לא היה אחד הכובשים, הוא היה מסוגל להיכנס לחדר בזעם ולהשליך את הנעליים שלו. זה כמו לזכות בגביע ריידר (טורניר מייג'ור בגולף) ולכעוס כי לא הצלחתי להשיג נקודות משל עצמך".

לדבריו של בייל, "רונאלדו היה בחור נחמד, לא הייתה לי איתו שום בעיה, שום דבר חריג. אבל אני יכול להבין מדוע יש לא מעט אנשים שרואים אותו וחושבים שהוא איש מפחיד. אבל אם אתה לא חושש ממנו, הוא בסדר גמור".

כריסטיאנו רונאלדו עם גארת' בייל שחקני ריאל מדריד. GettyImages
סודות מחדר ההלבשה. בייל לצד רונאלדו/GettyImages

בייל התייחס גם לקדנציה שלו בריאל באופן כללי. "בכל מה שקשור לכדורגל, נהניתי במדריד יותר מאשר בטוטנהאם. אבל בכל הפרמטרים האחרים, נהניתי יותר באנגליה. טוטנהאם מועדון הרבה יותר משפחתי מריאל מדריד, וכולם מדברים אנגלית - מה שאי אפשר להגיד על ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully