וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאס יאנינה מסבירה: "קליימן חף מפשע, ההאשמות נגדו היו מופרכות"

קבוצתו החדשה של השוער קיבלה ייעוץ משפטי לפני החתימה והגיעה למסקנה: "לא רק שאין הוכחות נגדו, יש הוכחות שמדובר בבדיה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

אחרי שזוכה סופית ורשמית מהטרדה מינית והחזקת סמים בתיק שעורר סערה ביוון, בוריס קליימן יוצא לדרך חדשה. השוער בן ה-32 חתם בפאס יאנינה מהליגה היוונית לשנתיים, ואמור להרוויח כ-120 אלף יורו לעונה.

כזכור, קליימן היה מעורב בתקרית חמורה בחודש אפריל האחרון, כאשר תיירת בלגית בת 17 הגישה במשטרה תלונה על אונס נגד השוער, ששהה במעצר מספר ימים וחוזהו בוולוס הותר בעקבות האישומים.

כעת הוא פותח דף חדש בקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום ה-11 ביוון. גורמים בקבוצה סיפרו היום (שישי) לאתר "גאזטה" שקיבלו ייעוץ משפטי לפני שהחתימו את קליימן. הבדיקות שלהם הביאו אותו למסקנה שלא רק שאין ראיות מספיקות נגד קליימן, אלא שתצלומי הווידאו והסטילס מהמועדון בו האירוע התרחש כביכול מוכיחים שהתלונה נגדו הייתה "בדיה מוחלטת".

בוריס קליימן במדי נבחרת ישראל. Srdjan Stevanovic, GettyImages
פותח דף חדש. קליימן/GettyImages, Srdjan Stevanovic

"חיכינו שהתיק נגד בוריס ייסר רשמית כדי להחתים אותו רשמית. הוא כבר נמצא בעיר ויצטרף אלינו באופן מיידי", אמרו במועדון. "החתמנו אותו רק אחרי שקיבלנו את הרושם שהוא חף מפשע לחלוטין. היועץ המשפטי שלנו קיבל מסמכים שנאספו במסגרת החקירה וקיבלה בעצמו את הרושם שהתיק כולו התבסס על בדיה מוחלטת. ההאשמות נגד קליימן היו מופרכות".

לפני החתימה בפאס יאנינה, קליימן הגיע לסיכום עם א.א.ק אתונה אולם הקבוצה שנחשבת לבכירה יותר ביוון, ביטלה את ההסכם ברגע האחרון מסיבות לא ברורות. בנוסף להצעות מיוון, קליימן גם הוזכר כמועמד להצטרף לבני סכנין, מכבי פתח תקוה והפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully