וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א קבעה: קארדיף תשלם את סכום ההעברה המלא על סאלה לנאנט

4 שנים וחצי לאחר מותו של החלוץ הארגנטינאי בהתרסקות מטוס, ארגון הכדורגל העולמי הכריע כי הוולשים יעבירו 17 מיליון יורו לקבוצה הצרפתית. משפט תביעת הפיצויים על סך 110 מיליון יורו עדיין נמשך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

4 שנים וחצי עברו מאז האסון בו אמיליאנו סאלה, החלוץ הארגנטינאי שעבר בדיוק מנאנט לקארדיף, התרסק בתאונת מטוס ונהרג. לאחר האבל הכבד על מותו, החל קרב מכוער בבתי המשפט על הסכום אותו קארדיף תצטרך לשלם לנאנט, בעוד הקבוצה הוולשית תבעה לפני חודש וחצי את הצרפתים על "ההפסדים שנגרמו" בעקבות ההעברה שמעולם לא התרחשה.

כעת, ב"ל'אקיפ" הצרפתי מדווחים היום (שישי) כי פיפ"א הורתה לקארדיף לשלם לנאנט את מלוא סכום ההעברה על החלוץ הארגנטינאי שנהרג - 17 מיליון יורו. עד היום הקבוצה הוולשית העבירה 11 מיליון יורו, אך אחרי החלטת פיפ"א, קארדיף תשלים 6 מיליון יורו נוספים.

כזכור, סאלה המריא מצרפת לבריטניה על מנת להשלים את המעבר לקארדיף, ובדרך ששב בטיסה לנאנט לארוז את חפציו לקראת המעבר, התרסק המטוס הקל עליו היה והחלוץ נהרג יחד עם הטייס באחת הטרגדיות הזכורות ביותר בכדורגל העולמי בשנים האחרונות.

אוהדי נאנט במחווה לשחקן הנעדר אמיליאנו סאלה. רויטרס
נאנט תקבל את סכום ההעברה מקארדיף. סאלה/רויטרס

יש לציין כי התביעה של קארדיף בגובה 110 מיליון יורו פיצויים נגד נאנט עדיין קיימת, והמשפט ממשיך להתנהל, אך פיפ"א סגרה רק את עניין סכום ההעברה שנמשך כאמור מאז מותו של סאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully