וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטריס גומאס מונה לראש מחלקת האנליזה בהפועל תל אביב

30.6.2023 / 9:00

היווני שעבד בין היתר בנבחרת הלאומית של יוון, פנאתינייקוס וקטאר, הצטרף לצוות המקצועי של מייקל ולקאניס: "שמח להצטרף למועדון עם היסטוריה מפוארת". אלקוקין האריך חוזה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

יממה לאחר שאיתי בונה מונה למנכ"ל החדש של הפועל תל אביב יחד עם מינויים נוספים בצוות ההנהלה התל אביבי, הבוקר (שישי) האדומים הודיעו על תוספת גם לצוות המקצועי של מייקל ולקאניס כשדימיטריס גומאס מונה לראש מחלקת האנליזה של המועדון.

גומאס (37) עבד בתפקידו האחרון בנבחרת יוון, שם סיימו במקום הראשון בשלב הבתים של הקמפיין האחרון בליגת האומות. ב-2022 היה חלק מהצוות המקצועי בזכייה של פנאתינייקוס בגביע היווני עם עבודתו במועדון במשך 3 שנים. בעבר היה גם חבר בצוות הנבחרת האולימפית של קטאר וחלק מאקדמיית Aspire.

דימיטריס הוא בוגר אוניברסיטת "Cardiff Metropolita", מחזיק בתואר ראשון בספורט וחינוך גופני עם התמחות בכדורגל וניתוח ביצועים - ובעל תואר שני באנליזה. הוא בעל רישיון UEFA-A וחבר באיגוד הבינלאומי לניתוח ביצועים.

דימיטריס גומאס, ראש מחלקת אנליזה הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, האתר הרשמי, אתר רשמי
השלד ממשיך להיבנות. גומאס/אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי

לאחר החתימה במועדון האדום אמר: "אני מאוד שמח להצטרף למועדון עם היסטוריה מפוארת כמו הפועל תל אביב, בשנה מיוחדת בה הוא חוגג מאה שנות קיום. אני שמח לחדש את הקשר עם מייקל ואלקאניס ולהצטרף לצוות האימון שלו, לאחר שעבדנו יחד בנבחרת יוון. אני מודה להנהלה ולראש מחלקת הכדורגל, חן סול, על האמון וההזדמנות להיות חלק ממשפחת הפועל. אני מאמין שעם עבודה קשה ומחויבות של כולנו יחד - נשיג את היעדים שלנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רועי אלקוקין הפועל תל אביב. מיכאל חי, הפועל תל אביב, אתר רשמי
ממשיך באדום. אלקוקין/אתר רשמי, מיכאל חי, הפועל תל אביב

בנוסף לחיזוק הצוות המקצועי, האדומים הודיעו כי הקשר רועי אלקוקין חתם על חוזה חדש במועדון לארבע שנים נוספות, באמצעות סוכנו אדם קידן.

אלקוקין (19) הצטרף למחלקת הנוער של הפועל תל אביב בגיל נערים ועבר בכל מחלקות הנוער. בעונה החולפת כבש 11 שערים בכל המסגרות: "אני נרגש לקשור את עתידי עם המועדון ומודה לצוות המקצועי על האמון בי. הגעתי להפועל לפני 4 שנים ומהרגע הראשון הרגשתי כמו בבית. אני אמנם רק בתחילת דרכי, אבל מלא במוטיבציה ורצון להוכיח. מחכה כבר לפתיחת האימונים, יאללה הפועל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully