וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי בונה מונה למנכ"ל הפועל תל אביב: "סוגר מעגל ועובר מכיסא האוהד"

29.6.2023 / 16:04

האדומים הודיעו על שורת מינויים, בעז שפירא מונה לסמנכ"ל ויועץ משפטי ועמית פסט לסמנכ"ל תפעול. מינצברג: "הצבנו יעדים שאפתניים למועדון"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

אחרי שמינתה את מייקל ולקאניס למאמן הקבוצה ואף צירפה שלושה שחקני רכש, הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על סבב מינויים גם בצוות ההנהלה. הבכיר שבהם הוא המנכ"ל החדש, איתי בונה, שמונה במקום לירן מוכתר שעזב את תפקידו עם סיום העונה.

בונה בן ה-45, בוגר תואר שני במנהל עסקים. בעל ניסיון רב ומומחיות בתחומי פיתוח עסקי, תכנון אסטרטגי, שיווק ובניית מותגים, מחקרים וניתוח שוק - והובלת תהליכי חדשנות ויצירתיות. כיהן מאז 2020 כמנהל בכיר בדלויט דיגיטל, שם הוביל עבודות ייעוץ אסטרטגי, בניית מהלכי חדשנות, טרנספורמציה דיגיטלית ופיתוח עסקי עבור תאגידים מובילים במשק, והעניק ליווי וייעוץ למנכ''לים בכירים, הנהלות ודירקטוריונים. לפני כן עבד במשך 12 שנים בתפקידי ניהול אסטרטגיה בקבוצת הפרסום הבינלאומית פובליסיס, מתוכן שש שנים כסמנכ''ל אסטרטגיה. אוהד הפועל ת"א מגיל צעיר, מנוי בקבוצת הכדורגל במשך יותר משני עשורים, חבר עמותה בקבוצת הכדורסל.

בונה אמר: "אני סוגר היום מעגל ופותח מעגל חדש. עובר מכיסא האוהד לתפקיד מנכ''ל המועדון, שם אוביל את יישום החזון ותכניות העבודה של הבעלים החדשים. מטרת העל היא לבסס יציבות לטווח ארוך ולבנות תשתית חזקה של ארגון איכותי, הישגי, ורעב - וכך להגשים את המטרות המקצועיות והעסקיות שאנו מציבים. ההנהלה בראשותי תשאף תמיד לרף האיכות הגבוה ביותר, תהיה ממוקדת משימה ומלאת התלהבות, וגם תדע להתמודד בצורה מלוכדת ויצירתית עם כל אתגר. אני מודה לקבוצת הבעלים על האמון והבחירה, מברך ומחבק את כל אוהדי הקבוצה, שאין מסורים ומרגשים כמוהם - ומסתער על המשימה. יאללה הפועל!"

איתי בונה, מנכ"ל הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
עובר מהיציע למשרד. בונה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

לתפקיד סמנכ''ל ויועץ משפטי של המועדון מתמנה בעז שפירא, בוגר תואר שני בניהול ספורט מאוניברסיטת קולומביה שבניו יורק ובוגר תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בעז עבד עד לאחרונה בצוות האסטרטגיה הארגונית של סן אנטוניו ספרס מליגת ה-NBA, ולפני כן כיהן בתפקידים ניהוליים באגף ההדרכה ואגף הנבחרות של ההתאחדות לכדורגל. בנוסף, לבעז ניסיון כעורך דין וכאנליסט כדורגל בליגת ה-MLS.

לתפקיד סמנכ''ל תפעול (COO) מתמנה עמית פסט, בוגר תואר ראשון בתכנית המשולבת (פילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה) באוניברסיטת ת"א ובעל ניסיון בתפקידי ייעוץ אסטרטגי והשקעות הון סיכון. שימש לאחרונה באופן זמני כנציג הבעלים לאחר שלקח חלק משמעותי מטעם דלויט במהלך תהליך הרכישה ועמד בקשר צמוד עם קבוצת הבעלים.

הבעלים המשותף דייוויד מינצברג בירך: "קבוצת הבעלות שלנו הציבה יעדים שאפתניים למועדון, וכדי להגשים יעדים אלו חיוני שתהיה לנו קבוצה מוכשרת של מנהיגים עסקיים שיובילו את המועדון קדימה. יש לנו ביטחון מלא שמצאנו את אותן תכונות אצל איתי, עמית ובעז. הם ישתפו פעולה באופן הדוק עם חן סול ומייקל ולקאניס, וקבוצת הבעלות שלנו תספק להם את המשאבים והתמיכה הדרושים כדי לבנות מחדש את הפועל תל אביב כאחד מהמועדונים המובילים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully