וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן בדרך לטרייד, "קיירי מתכוון להיפגש גם עם פיניקס"

הכוכב החליט לממש את אופציית השחקן שלו (35.6 מיליון דולר) ויעבוד על טרייד עם פילדלפיה. הסאנס רוצים את הרכז, דאלאס עדיין פייבוריטית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

שוק השחקנים החופשיים ייצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת, ורגע לפני שהוא נפתח, בארצות הברית דווח הערב (חמישי) על התפתחות מעניינת בנוגע לקיירי אירווינג - מהשחקנים המסקרנים ביותר בשוק החופשי. לפי דיווח של כריס היינס, הגארד שסיים את חוזהו בדאלאס מתכוון להיפגש לא רק עם המאבריקס בתחילת החלון, אלא גם עם פיניקס.

הסאנס שמחפשים אליפות ראשונה בתולדותיהם צירפו הקיץ את בראדלי ביל לקבוצה שכבר כללה את קווין דוראנט, דווין בוקר ודיאנדרה אייטון, ואם המהלך אכן ייצא לפועל, אירווינג ישוב לשתף פעולה עם דוראנט חצי שנה בלבד אחרי שהקדנציה הסוערת בברוקלין הסתיימה.

עם זאת, המכשול העיקרי שעומד בפני הסאנס הוא שהם לא יכולים להציע לאירווינג את הסכום שבו המאבריקס יכולים להחתימו מחדש. אם הרכז יגיע, זה יהיה או בחוזה מינימלי או במסגרת "סיין אנד טרייד" - שבו הסאנס יצטרכו לשלוח לדאלאס שחקנים בעלי שכר דומה (דוראנט, בוקר, ביל, או ככל הנראה במקרה הזה אייטון). יש לציין כי בשלב זה המאבריקס עדיין נחשבים לפייבוריטים להחתים את אירווינג.

קבוצה נוספת שרוצה לקבוע פגישה עם אירווינג לקראת החלון זו יוסטון, לה סגל צעיר במיוחד והרבה מקום מתחת לתקרת השכר. הרוקטס גם נחשבים לפייבוריטים לצרף את קייל קוזמה, שזכה להתעניינות גם מסקרמנטו לאחר שוויתר על השנה האחרונה בחוזהו בוושינגטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
לאן הפעם? ג'יימס הארדן/רויטרס

על פי העיתונאי אדריאן ווג'נרובסקי, ג'יימס הארדן החליט לממש את אופציית השחקן שלו (35.6 מיליון דולר) לשנה הבאה בפילדלפיה וכעת יעבור יחד עם הסיקסרס על טרייד שישלח אותו לקבוצה אחרת. לוס אנג'לס קליפרס כבר הוזכרה כמועמדת לקלוט את הקלע בן ה-33 וגם ניו יורק ניקס בתמונה.

הארדן הוא אחד הקלעים הגדולים בתולדות הליגה (24.7 נקודות בממוצע למשחק), אבל מעולם לא זכה באליפות. הוא הגיע עם אוקלהומה סיטי ת'אנדר לגמר 2012 בו הפסיד למיאמי, ומאז לא שב למעמד. הוא נבחר ל-MVP של הליגה ב-2018, סיים שלוש פעמים כקלע המוביל של העונה והשתתף 10 פעמים במשחק האולסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully