וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלוש שנים: ווזניאקי חוזרת מפרישה ותשחק באליפות ארה"ב

המדורגת 1 לשעבר תשוב לשחק טניס אחרי שתי לידות. קיבלה כרטיס חופשי לארה"ב ומכוונת גם לאוסטרליה ולאולימפיאדה: "מאמינה שאני יכולה לזכות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

אחרי שלוש שנים מחוץ למגרשי הטניס ושתי לידות, קרוליין ווזניאקי הכריזה: "אני חוזרת". הטניסאית הדנית שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-33 חשפה היום (חמישי) בראיון ל"ווג" כי היא תשוב להתחרות בקרוב בטורניר מונטריאול, ולאחר מכן משתתף באליפות ארצות הברית הפתוחה לאחר שקיבלה כרטיס חופשי לתחרות.

המדורגת 1 לשעבר ואלופת אוסטרליה ב-2018 לא תסתפק בגרנד סלאם בניו יורק, אלא שואפת לקחת חלק גם באליפות אוסטרליה ובטורניר האולימפי בפריז בקיץ הבא.

"בשלוש השנים האחרונות הרחק מהמשחק יצא לי לפצות על זמן אבוד עם המשפחה", סיפרה ווזניאקי שנשואה לשחקן ה-NBA לשעבר דייוויד לי, "הפכתי לאמא וכעת יש לי שני ילדים יפים שאני כל כך אסירת תודה עליהם. עם זאת, עדיין יש מטרות שאני רוצה להשיג, אני רוצה להראות לילדיי שאפשר לרדוף אחרי החלומות שלך לא משנה הגיל או המצב המשפחתי. החלטנו כמשפחה שזה הזמן, אני חוזרת לשחק ואני לא יכולה לחכות".

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. GettyImages
הקאמבק המפתיע של השנה. ווזניאקי/GettyImages

כנשאלה לגבי הסיכויים שלה להגיע רחוק בטורניר הגרנד סלאם, הדנית לא הורידה את רף הציפיות: "אני טיפוס תחרותי מדי כדי להגיע ולא להאמין שאהיה אחת מהשחקניות הכי טובות. האם אני חוששת? לא ממש, אני חוזרת לעשות משהו שאני אוהבת. אני חושב שאני יכולה לזכות באליפות ארצות הברית ובאליפות אוסטרליה הפתוחה. אם לא הייתי מאמינה בעצמי, לא הייתי עושה את זה".

"נפגשתי עם סרינה וויליאמס לפני כמה שבועות, וכשסיפרתי לה על התכנית שלי היא בירכה אותי ואמרה שתעודד אותי בכל צעד. היא לא מקבלת קרדיט על מה שהשיגה בטניס אחרי שילדה בעצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully