וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Warner Bros. Discovery תשדר את הטור דה פראנס ביורוספורט

Warner Bros. Discovery מזמינה אתכם לחוות כל מקטע בטור דה פראנס כולל פרשנויות ורגעים בלעדיים מאחורי הקלעים בערוץ יורוספורט ובשירות הסטרימינג discovery+

יונאס וינגגור זוכה טור דה פראנס 2022 עם אשתו ובתו. רויטרס
יונאס וינגגור זוכה טור דה פראנס 2022 עם אשתו ובתו/רויטרס

מיליוני אוהדי רכיבה וספורט ברחבי העולם כבר מוכנים: ביום שבת הקרוב, 1 ביולי, האקשן חוזר! טור דה פראנס 2023 יגיע למסך הקטן הקרוב אליכם. כלל השלבים בתחרות במרוץ הגברים ובמרוץ הנשים יהיו זמינים לצפייה בישראל וברחבי אירופה בערוץ יורוספורט.

המהדורה ה-110 של הטור דה פראנס כוללת Grand Départ מחבל הבאסקים, הפעם השנייה שספרד מארחת את ההתחלה של מרוץ האופניים האייקוני. המסלול בן 21 המקטעים משתרע על פני יותר מ-3,400 ק"מ, כאשר שני האלופים הקודמים ג'ונאס וינגארד וטאדיי פוגאצ'אר יתחרו ראש בראש על הניצחון הנחשק. הטור דה פראנס Femme יערך בין התאריכים 23-30 ביולי, ויכלול 8 מקטעים. הרוכבות עתידות לצאת מרכס ההרים מאסיף סנטרל בצרפת, ולאחר 956 ק"מ של רכיבה, יגיעו לקו הסיום בעיר פאו.

סקוט יאנג, סגן נשיא בכיר לתוכן והפקה ב Warner Bros. Discovery Sports -אירופה אמר: "לאחר החזרה ההיסטורית של טור דה פראנס לנשים בשנה שעברה, גם השנה נפיק סיקור איכותי, של מרוצי הנשים והגברים בתור הבית של הרכיבה על אופניים. התשוקה שלנו לרכיבה, יחד עם סיקור חדשני ומתקדם, נעניק לצופים את הדבר הקרוב ביותר למושב בשורה הראשונה של המירוץ האהוב עליהם.
לאף אחד אחר אין את המומחיות ברכיבה על אופניים, יחד עם פורטפוליו רב-פלטפורמות, להציע את היקף הסיקור של מרוץ הספורט הגדול ביותר למיליוני צופים ברחבי אירופה ומחוצה לה, ואנו נרגשים לספר את הסיפורים של כל מקטע לקהל הרחב ביותר האפשרי".

אולפן המציאות המעורבת Cube יחזור לסיקור המירוץ לנשים ולגברים, ויצייד את פרשני יורוספורט בנתונים מדויקים וחדשניים, תוך דימוי הביצועים והסכנות מהמסלול - עד לבית הצופה. צוות המנחים מטעם Warner Bros. Discovery כולל את אלברטו קונטדור, אלוף הטור דה פראנס פעמיים ואחד הרוכבים הטובים ביותר בדורו. קונטדור, ידווח ממצלמת האופנוע החדשנית של יורוספורט, יחד עם פיליפ ז'ילבר ויינס וויגט (Jens Voigt) - שניהם אלופי מקטע בטור דה פראנס, ואדם בליית', אלוף בריטניה ברכיבה לשעבר. אליהם יצטרפו כתבים נוספים עם ראיונות בלעדיים של הרוכבים לפני ואחרי כל מקטע.

פיליפ ז'ילבר , רוכב אופני כביש בלגי-ואלוני בעבר ופרשן יורוספורט בהווה מסר: "רמת הרוכבים תמיד יוצאת דופן לקראת הטור דה פראנס. כולם מתכוננים למרוץ ברמה הגבוהה ביותר, לא רואים כזו מוכנות בג'ירו האיטלקי או בוואלטה אספניה בספרד. הרוכבים והקבוצות משקיעים את כל כולם על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר לקראת המרוץ. כשמגיעים למרוץ, חייבים לתת את הכל. זה מה שהופך את הטור זה פראנס לכל כך מיוחד."

הטור דה פראנס ישודר בערוץ יורוספורט ובאפליקציה, וכן בשירות discovery+. שידור המירוץ על ידי Warner Bros. Discovery יחל ביום שבת, 1 ביולי, וימשך במהלך כל החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully