וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: סלבה בצ'קלה וקווין פוייר ימשיכו במכבי תל אביב

עבור השנייםזו תהיה עונה שלישית במועדון התל אביבי ולשניהם 2 תארי אליפות המדינה וזכיה אחת בגביע המדינה

סלבה בצ'קלה. יחצ,
סלבה בצ'קלה/יחצ

הכדורעפנים סלבה בצ'קלה (29, 2.05 מטר) וקווין פוייר (32, 2.00 מטר) שהיו שותפים משמעותיים בהישגיה של קבוצת הכדורעף של מכבי יעדים תל אביב - האלופה ומחזיקת הגביע וסגנית אלופת אירופה בגביע האתגר) חתמו על הסכמים לפיהם ישחקו בקבוצה גם בעונה הקרובה. תהא זו עבור השניים עונה שלישית במועדון התל אביבי ולשניהם 2 תארי אליפות המדינה וזכיה אחת בגביע המדינה.

בצ'קלה, המשחק בעמדת החוסם, הגיע למכבי יעדים תל אביב בעונת 2021/2022 מהפועל כפר סבא. בעונה שעברה גילה יכולת מקצועית מצויינת וסיים באירופה כחוסם מוביל בגביע האתגר עם 37 חסימות. פוייר המשחק בעמדת הקבלן גילה גם הוא יכולת טובה במשחקים במסגרת האירופית וסיים בין עשרת הקבלנים המובילים במפעל זה. בנוסף להצטיינותו בהתקפה הוכיח פוייר יכולת טובה מאד בהגנה ובסדרת גמר הפלייאוף היה שחקן משמעותי בקבוצה.

בצ'קלה ופוייר מצטרפים לקפטן גנדי סוקולוב, אומרי רויטמן, טמיר הרשקו והזרים אדסון ולנסיה (ונצואלה) ואקסלי לנקינן (פינלנד) שכבר חתמו בקבוצה.

לאחר חתימת ההסכם אמר סלבה בצ'קלה: "ההתרגשות שלי להמשיך עונה נוספת במועדון הזה עצומה. עונה נפלאה כמו שחווינו בעונה האחרונה מייצרת תיאבון גדול להמשיך בתהליך התעצמות ויצירת מסורת. אני רואה את הפוטנציאל הגדול שיש לקבוצה להתקדם באירופה, מה שמגביר משמעותית את הרצון שלי להצליח. הדבר דורש מחויבות גבוהה מאד ואני מחובר לזה מאד. אני מקווה שנמשיך לשחק בפני אולם מלא. הקהל הוא מקור אנרגיה חשוב בהצלחה שלנו. הקהל הוא חלק מאתנו ואני מקווה שיבואו אוהדים רבים לכל המשחקים . אני בטוח שכל מי שמשחק בקבוצה שלנו מבין שיש לו מחויבות של יותר מ-100% השקעה בכל אימון ומשחק. השאיפה שלי היא לשפר את היכולת האישית שלי כדי שהיכולת הקבוצתית תעלה ולכן אעשה כל שדרש במלוא המרץ".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully