וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוק סלוניקי איבדה שחקן מרכזי, עדיין אין רכש לקראת בית"ר

היוונים לא הגיעו להסכמות עם בנפיקה ונפרדו מטיאגו דנטאס שרשם בעונה שעברה 39 הופעות כמושאל. המשחק הראשון ב-27 ביולי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

בצל הביקורת הנוקבת על ההתנלות שלה בחלון ההעברות, יריבת בית"ר ירושלים במוקדמות הקונפרנס ליג, פאוק סלוניקי, איבדה שחקן חשוב: הקשר הפורטוגלי טיאגו דנטאס. שחקן הנבחרת הצעירה של פורטוגל שיחק בפאוק בעונה החולפת כמושאל מבנפיקה, כשליוונים הייתה אופציית רכישה גבוהה של 7 מיליון יורו.

דנטאס בן ה-22 רשם 39 הופעות בכל המסגרות ושימש בורג מרכזי בקבוצה של רזבאן לוצ'סקו. בפאוק רצו שימשיך ונכנסו למו"מ כדי להוריד את אופציית הרכישה. בבנפיקה הסכימו לרדת עד 3.5 מיליון יורו בתמורה לאחוזים ממכירה עתידית, אבל היוונים לא הסכימו לשלם את הסכום הזה. כשהבינו שבנפיקה לא תרד יותר, בפאוק הציעו השאלה נוספת ונתקלו בסירוב. המשמעות: דנטאס סיים את דרכו בקבוצה וחוזר לבנפיקה.

טיאגו דנטאס במדי פאוק סלוניקי. BSR Agency, GettyImages
דרש 1.5 מיליון יורו לעונה ולפחות בינתיים נדחה. גביאדיני/GettyImages, BSR Agency

פאוק סלוניקי בדרך כלל פועלת בעצלתיים בחלון ההעברות של הקיץ, אבל ביוון מציינים שהפעם מדובר באיטיות חריגה. הציפייה של המאמן רזבאן לוצ'סקו הייתה להגיע למחנה האימונים בהולנד בשבוע הבא אם ארבעה שחקנים חדשים, אבל בינתיים אין לו אפילו אחד.

פאוק תארח את בית"ר ירושלים בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג ב-27 ביולי ושבוע לאחר מכן תשחק בגומלין בישראל. עד אז הקבוצה בוודאי תצרך שחקנים חדשים, אבל החשש הוא שלא יהיה להם זמן להתאקלם ולהתחבר מספיק לקראת המפגש עם מחזיקת הגביע הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully