וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מתגאים: "חצי מהרכב הצעירה שלנו, זה מראה על דרך נכונה"

29.6.2023 / 11:28

בקבוצה עוקבים בהנאה אחרי חמשת נציגיהם ביורו הצעירות, מתרגשים מחלקם בהצלחה ומקווים לקצור את הפירות: "גאווה עצומה למועדון"

שרון דוידוביץ', אורי אוזן ואשרת עיני מדווחים מגאורגיה ביום שאחרי העלייה לרבע גמר היורו/ספורט1

הנבחרת הצעירה רשמה אמש (רביעי) הישג אדיר והעפילה לרבע גמר היורו שנערך בימים אלה בגאורגיה, ובמכבי נתניה שואבים מכך הרבה עידוד. במועדון הביעו הבוקר שמחה גדולה ובעיקר המון גאווה, הן מהישג הנבחרת והן מהעובדה שחמישה משחקני הקבוצה משתייכים לסגל הנבחרת ואף ממלאים בה תפקיד חשוב.

מי שכבש אמש את שער הניצחון נגד צ'כיה הוא הקשר עמרי גנדלמן שהפך לאחד השחקנים המשמעותיים בהרכב של גיא לוזון, כשלצידו שיחקו גם איתן אזולאי וכרם ג'אבר שהיו מצויינים. גם עוז בילו שנכנס כמחליף עזר לחבורה בכחול-לבן לרשום את ההישג הנפלא עם ההעפלה לרבע הגמר. אם לוקחים בחשבון גם את עדן קארצב ששיחק אתמול בהרכב, אפשר בהחלט להבין את תחושות השמחה הבוקר בנתניה.

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"גאווה עצומה למועדון"/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

"חצי מהרכב הנבחרת הצעירה מורכב משחקנים שלנו, זו גאווה עצומה למועדון וזה בעיקר מראה על הדרך הנכונה בה אנחנו עובדים", אמרו היום בנתניה.

כזכור צירפה נתניה בעונה שעברה את איתן אזולאי, עוז בילו ואחמד סלמן ובמקביל החתימה על חוזה ארוך טווח את השוער תומר צרפתי, שהצטיין בשער הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו וכעת משמש כשוער שני לדניאל פרץ בנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully