וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין לשחקני מכבי ת"א: "תשחקו מהר, לא בהליכה או ריצה קלה"

29.6.2023 / 15:25

המאמן ערך אימון וביקש מהשחקנים: "אני מבקש אינטנסיביות, לא רוצה לעצור אימונים ולחזור על זה". התעוררות אצל האוהדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

רובי קין ערך היום את האימון השני שלו בשורות הקבוצה. מכבי תל אביב הציגה אתמול שלושה בעלי מקצוע שהצטרפו אליו ולפניה עוד שניים שיגיעו. עוזר מאמן בכיר ומאמן שוערים. "אין ספק שהשינוי יכניס בכולנו משב רוח חדש", העיד הבוקר אחד השחקנים. "חילוף מאמן שמלווה בחילוף צוות, מכניס את כולם לדריכות מחודשת".

קין אמר לשחקנים: "אני רוצה אינטנסיביות וכדורגל איכותי, לשמור על הכדור. כשאני אומר לכם לשחק מהר קדימה, אני לא מתכוון לריצה קלה או הליכה - אני מתכוון מהר. אני לא רוצה לחזור על עצמי ולעצור את האימון בכל פעם. תכבדו אחד את השני, כולנו בתוך זה ביחד".

13 אלף אוהדי מכבי תל אביב חידשו את המנויים שלהם לעונה הבאה. מדובר בכ-60 אחוז מבעלי המנויים מהעונה שעברה. כזכור, בעונה שעברה שברה מכבי תל אביב שיא במכירה ונהנתה מ-22 אלף בעלי מנוי.

במכבי תל אביב מעריכים כי גם בעונה הבאה יתקרבו לכמות דומה של בעלי מנוי. מה שמעניין הוא שלמרות ששערים 10-11 היו סגורים תשע פעמים בעונה שעברה עקב עונשים, בעלי המנויים לשערים אלה לא מבקשים להחליף מקום ולעבור לשערים סולידיים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
ההתלהבות חזרה ליציעים? אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

במועדון מזהים כי לאור חילופי המאמנים והמהלכים של מיטש גולדהאר, יש נכונות גדולה יותר לחדש את המנוי, ובכל יום נמכרים מאות מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully