וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שאחרי ההישג: פרץ וגלוך שברו את הרשת, לוזון ה"פנטזיונר" לא מסופק

כוכבי הנבחרת פרסמו תמונה שהפכה ויראלית, המאמן מתכונן לגאורגיה: "60 אלף ביציעים? המיליונים שידחפו אותנו דרך המסך ישפיעו יותר"

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית ישראל לרבע גמר היורו צעירות מיד אחרי שריקת הסיום/ספורט1

הנבחרת הצעירה קמה הבוקר (חמישי) לחלום, ולא רוצה להתעורר. הניצחון 0:1 על צ'כיה סידר לחבורה בכחול-לבן הופעה היסטורית ברבע גמר היורו, וכעת הנבחרת כבר עם הפנים לאתגר הגדול הבא - הקרב מול גאורגיה המארחת בשבת, לעיני למעלה מ-50 אלף צופים בטביליסי, על הזכות לעלות לחצי גמר אירופי.

"קמנו לבוקר עם תחושות נהדרות", אמר גיא לוזון לרשת ב'. "אני גאה מאוד בשחקנים ששימחו מדינה שלמה, ואנחנו עם הפנים קדימה. ייחלתי, קיוויתי והתפללתי לניצחון הזה. צ'כיה לא הפסידה בשנתיים וחצי האחרונות במשחק רשמי חוץ מאשר לאנגליה. ידענו לאורך כל הדרך שלהיות ריאלים והגיוניים לא יקדם אותנו לשום דבר, צריכים להיות פנטזיונרים ולהציב את האולימפיאדה כמטרה. אני שמח מאוד שאנחנו קרובים למטרה, אבל עוד לא השלמנו אותה".

לוזון אמר לקראת המשחק בשבת: "גאורגיה נבחרת עם הרבה כישרון בחלק הקדמי, נבחרת שהקהל שלה מניע אותה, נבחרת עם המון תשוקה ונחישות. להם יהיו 60 אלף במגרש, אבל אותנו ידחפו מיליונים דרך המסכים, ואני בטוח שזה יגבר. אני תמיד מאמין, אבל צריך לעבוד קשה ולהכין את השחקנים. צריך להגיע במלוא המכונות".

צפו בנבחרת בחדר ההלבשה לפני המשחק

גיא לוזון חוגג את שער הניצחון של הנבחרת הצעירה. ספורט1, צילום מסך
עדיין לא נרגע, וגם לא מתכוון להירגע. לוזון חוגג אתמול/צילום מסך, ספורט1
שחקני נבחרת ישראל הצעירה אוסקר גלוך, דניאל פרץ. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
התמונה הויראלית של פרץ וגלוך/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

דניאל פרץ ואוסקר גלוך, שניים מכוכבי הנבחרת, פרסמו תמונה משותפת שלהם מחדר המלון בו הם לנים, שהפכה מאוד מאוד לויראלית. "בוקר טוב מחדר 216", כתב פרץ כשברקע נראים השניים במיטה, ולצידם הפרס שקיבלו על זכייתם בתואר השחקן המצטיין (פרץ במחזור הראשון של שלב הבתים נגד גרמניה, גלוך אתמול נגד צ'כיה).

התמונה קיבלה מאות לייקים תוך דקות ספורות הן באינסטגרם והן בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully