וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא הצליחה להשלים את המהלך, קווין פאנטר נשאר בפרטיזן

ברצלונה נקלעה לתסבוכת משפטית עם התרת חוזהו של מירוטיץ', ואיבדה את הכוכב שכבר סיכם לשנתיים. לידיי דורש 1.5 מיליון יורו, מדר צפוי להמשיך

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש שחקן פנים בכיר שיצטרף לסגל, אבל זאק לידיי, אחד המועמדים הבולטים שסומנו, נראה רחוק בשלב זה. הסיבה: דרישות כספיות גבוהות, שגרמו לפרטיזן בלגרד לוותר בשלב זה על הניסיונות להאריך את חוזהו.

לפי הדיווחים הסרביה, לידיי דרש מפרטיזן לא פחות ממיליון יורו וחצי לעונה - סכום שהמועדון לא יכול לעמוד בו. באחד הדיווחים בסרביה טענו שמכבי תל אביב ופנאתינייקוס הציעו ללידיי סכום שנע סביב מיליון יורו לעונה, אבל אם הוא לידיי לא יקבל את מבוקשו הוא עשוי לעבור ל-NBA, שם מספר קבוצות מביעות בו התעניינות, גם במחיר של שכר מופחת.

זאק לידיי, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic, GettyImages
מוכן להתפשר כדי לעבור ל-NBA. לידיי, מימין/GettyImages, Nikola Krstic

כך או כך, פרטיזן הצליחה לעשות היום צעד חשוב כדי לשמור על המשכיות בקבוצה. קווין פאנטר האריך את חוזהו אחרי שהיה מחוזר על ידי מיטב קבוצות היבשת. למעשה פאנטר כבר סיכם בברצלונה לשנתיים, אבל הקטלאנים נקלעו לתסבוכת משפטית אחרי שלא הצליחו להתיר את החוזה היקר של ניקולה מירוטיץ', ובכך נסללה דרכו של פאנטר חזרה לבלגרד.

מתיאס לסור כבר חתם בפנאתינייקוס ודנטה אקסום מועמד לקבוצות בכירות ביורוליג שמוכנות לשלם לו שכר גבוה. ג'יימס נאנלי לעומת זאת מנהל משא ומתן מתקדם על חוזה חדש שישאיר אותו בקבוצה, וגם ים מדר שחתום לעונה נוספת, מתקרב להישארות. לפי דיווח בסרביה, "הישארותו של מדר בפרטיזן היא כבר כמעט עניין ודאי ומוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully